Se min side
Fra : Jhm

Dato : 09-08-06 16:48

www.lorte-hessel.dk jeg ved at hade sider er trælse, men som i kan se,
hvis i læser teksten på min side, så har jeg mere end et år forsøgt at komme
i en fornuftig dialog med Ejner Hesel A/S og nu har jeg kun den mulighed at
gøre resten at "verden" opmærksom på min oplevelse med denne forhandler /
værksted.
vh Jan

Fra : Anders Majland

Dato : 09-08-06 17:35

> www.lorte-hessel.dk jeg ved at hade sider er trælse, men som i kan se,

Bare det at du har medtage deres firmanavn eller noget der ligner i domænet
er nok til at du nok kan forvente at tabe en sag om det ...

Så læg det istedet på en mere "anonym" addresse - og vedlæg så også mest
muligt dokumnetation for dine påstande.

Den lange liste over der er eller har været galt er uoverskuelig.

Kan du ikke lave en kort liste med hvad de pt er galt med bilen...

Og hvis du endnu ikke skrifligt har krævet at få hævet handlen (evt via fdm
eller anden advokat) så kom igang inden din reklamationsperiode udløber ....

/A

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 09-08-06 18:29

"Jhm" <janex@sol.dk> wrote in

> [...]
> jeg kun den mulighed at gøre resten at "verden" opmærksom på min
> oplevelse med denne forhandler / værksted.

heh imponerende historie - og lidt sjov læsning :) Man må håbe du
også kan læse det med et smil på læben om nogle år når sorgen har
fortrængt sig :D

Lyder ret inkompetent - men sådan er det jo nok desværre mange steder.

btw.. Hvis du ved at hade-sider er trælse - hvorfor laver du så en?
Alle synes jo sikkert at deres egen begrundelse er den rigtige...

Og jo.. det der domæne kan du godt gå hen og få problemer med - det
kan i værste fald komme til at koste en retssag - jeg ville sq ikke
turde lave det sådan :)

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?

Fra : Klaus G.

Dato : 09-08-06 18:56

> [...]
at
> gøre resten at "verden" opmærksom på min oplevelse med denne forhandler /
Den fejl liste er så lang jeg slet ikke gider læse den færdig :)

Hvilket Ejner Hessel Værksted er bilen købt? Det er vel der der er størst
problemer eller hvordan?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Mogens...

Dato : 09-08-06 20:37

"Jhm" <janex@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> komme i en fornuftig dialog med Ejner Hesel A/S og nu har jeg kun den
> mulighed at gøre resten at "verden" opmærksom på min oplevelse med denne

Jeg synes ikke, det er træls at læse om andre folks oplevelser, når blot det
er
dokumenteret og holder vand...

> "Sælgeren fra Ejner Hessel i har i telefon ordret sagt til mig, det kommer
> ikke mig ved hvad de har gjort ved min bil, jeg har jo ikke selv haft
> pungen op af lommen"

He he - det er din firmabil på gule plader?

Sådan en holdning (og historie iøvrigt !) har jeg også været igennem med en
splinterny Corolla diesel på gule plader. Jeg måtte også lægge øre til
meget,
fordi firmabiler på guleplader hos mange værkførere ofte opfattes som det
laveste (bliver ikke holdt).

I mit tilfælde var der også en bunke fejl, der ikke blev udbedret, men
bortfor-
klaret gang på gang (Toyota Esbjerg). Men jeg fik has på det til sidst:
En dag blev det "for meget" for mig, så jeg fandt ud af, hvornår på ugen der
var
flest folk i salgslokalet. Dernæst tog jeg mod til mig og bankede
indgangsdøren
op således, at ingen var i tivil om, at jeg entrede lokalet. Efterfølgende
smed jeg
nøglerne på buffeten midt i lokalet og råbte til salgschefen, at de kunne
beholde
deres lort, når de efter talrige forsøg ikke evnede at reparere en
splinterny bil
tilfredsstillende.

Der blev helt stille i lokalet, og jeg blev straks listet ind på et kontor
til en snak.
Salgschefen blev assisteret af direktøren, og det blev aftalt, hvad der
skulle ske.
Bilen blev sendt til importøren, den skæve bagaksel blev udskiftet og 4 nye
dæk
monteret (erstatningsbil i perioden). Efterfølgende kørte jeg 180.000 km
uden
problemer.

De søgte iøvrigt en ny værkfører et par uger efter...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-08-06 20:40

Mogens... skrev:

> [...]
> 4 nye dæk
> monteret (erstatningsbil i perioden). Efterfølgende kørte jeg 180.000

Hæ hæ!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Mogens...

Dato : 09-08-06 20:56

> Hæ hæ!

Ja, men inden da var det æ sjow !

Fra : Kent Glerup

Dato : 09-08-06 20:55

On Wed, 09 Aug 2006 19:36:37 GMT, "Mogens..." <no@reply.dk> wrote:

> [...]
>uden
>problemer.
>
>De søgte iøvrigt en ny værkfører et par uger efter...

Det er fandme kort proces!

Så ka' de lær'd :)

/Kent Glerup

Fra : Kent Nielsen

Dato : 09-08-06 21:11

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til en snak.
> Salgschefen blev assisteret af direktøren, og det blev aftalt, hvad der

LOL
Hvilket årstal snakker vi om her ?

Kent Nielsen

Fra : Mogens...

Dato : 09-08-06 21:21

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> LOL - Hvilket årstal snakker vi om her ?

Du kommer fra Esbjrg ?

Det er en del år siden, men aktuel som eksempel. Iøvrigt kom
jeg der ikke mere, men kørte istedet til Toyota Varde. Efter en
kort introduktion, hvor jeg lige måtte sætte mig i respekt en en-
kelt gang*, var der ingen problemer der. De kunne deres kram.

* - bilen havde været ved maler, fordi panelet under døren var
fyldt med stenslag (ingen kunne forstå, at den skulle males - det
var jo blot en firmabil). Da bilen kommer tilbage og nøglen skul-
le udleveres, ankede jeg over, at forskærmen ikke så ud til at
sidde rigtigt.

Værkføreren rystede på hovedetog sagde, at nu måtte jeg sgu
stoppe med det pjat der. Men jeg insisterede på, at en meka-
niker skulle fremdrive en gaffelnøgle og løsne skærmens skrue
ved panel/bund/forskærm. Stærkt irriteret opfyldte værkføreren
mit ønske, og han gjorde store øjne, da forskærmen med et smæld
kom på plads, idet skruen blev løsnet.

Siden den dag var der fyrstelig behandling af undertegnede på
værkstedet :)