Passer dette? (Fiat Punto)
Fra : Lars Hansen

Dato : 08-08-06 21:39

Hej NG

Nogen som kan se om dette instrumentering er til speedometer kabel ?

Skal passe til en Fiat Punto 60 1,2 fra 94, som kører med speedometer kabel.

http://i2.ebayimg.com/03/i/07/fd/56/44_1.JPG

http://i5.ebayimg.com/01/i/07/fc/2f/f3_1.JPG

Synes umiddelbart det ligner til kabel, men er lidt i tvivl. (Har dummet mig
engang med at bestille forkert)

På forhånd tak

/Lars Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-06 16:22

"Lars Hansen" <lh(fjerndette)@fanmegeil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://i5.ebayimg.com/01/i/07/fc/2f/f3_1.JPG
>
> Synes umiddelbart det ligner til kabel, men er lidt i tvivl. (Har dummet

Selv om jeg aldrig har adskilt en fiat kan jeg sige med sikkerhed at den er
til speedometerkabel, det er ret tydelig at se

--
Tom