Udstyrsvarianter af Passat?
Fra : P Kaasing

Dato : 08-08-06 07:34

Hej

Jeg overvejer at importere en VW Passat. Der
er mange forskellige udstyrsvarianter at vælge imellem, fx comfortline,
businessline, tendline, highline, europa osv.
Er der et sted jeg kan finde en oversigt over hvad de forskellige
betegnelser dækker over, eller er der evt en venlig sjæl herinde der kan
komme med en beskrivelse, og gerne en hierarkisk opstilling.

Kan på brugtpriserne i dk gætte mig til at trendline er den dyreste i dk,
derefter kommer comfortline og dk modellen. Men hvad er der af forskel på de
forskellige, og også gerne de endnu flere man kan få i tyskland.

/Poul

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-06 07:39

"P Kaasing" <mailto:kaasingæøå@æøåhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> businessline, tendline, highline, europa osv.
> Er der et sted jeg kan finde en oversigt over hvad de forskellige

Du kan nemt få fornemmelsen af hirakiet ved at slå
den nye Passatmodel op på VAG's web:
www.volkswagen.dk

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Christopher Stein

Dato : 08-08-06 09:17

P Kaasing skrev:
> [...]
> derefter kommer comfortline og dk modellen. Men hvad er der af forskel på de
> forskellige, og også gerne de endnu flere man kan få i tyskland.

jeg har da altid troet at det var highline modellen der var den bedst
spækkede.. men det har måske ændret sig?.. :)

Fra : ThomasT

Dato : 08-08-06 17:07

Hej,

Som det er lige nu er rækkefølgen (billigst først):

1. Trendline
2. Comfortline
3. Sportsline
4. Highline

Dk-pakken er en tilkøbsudstyrs-pakke.

Jeg synes jeg læste på et tidspunkt at rækkefølgen har været anderledes.

ThomasT
Passat 1.9 TDI 2006 Comfortline