Undervognabehandling - Hvilken, og hvor?
Fra : -= JF =- priv

Dato : 07-08-06 21:40

Goddag i stuen.

Vognen skal have en undervognsbehandling, men hvad skal man
vælge?...Dinitrol, Tectyl og hvad de ellers hedder.

Og er der nogen der kan anbefale et godt og grundigt værksted, helst på
Vestegnen (Ishøj-Greve området)

--
Mvh. John

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-08-06 21:57

-= JF =- priv skrev:

> Vognen skal have en undervognsbehandling, men hvad skal man
> vælge?...Dinitrol, Tectyl og hvad de ellers hedder.

Ved ikke om du ka få Tectyl længere - hernede er det mest Pava, Dinitrol og
Mercasol (Toyota i Åbenrå) - kender dog kun et fåtal af virksomhederne.

Meninger er nok delte - men Dinitrol ligger rimeligt højt på
karaktérskalaen.

Nogen der véd om man til enhver tid kan sprøjte Dinitrol oven på Pava?
(sådan ser én mulighed ud for min vogn)
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Bjarne Haug

Dato : 08-08-06 13:10

"-= JF =- priv" <o@o.o> wrote in message
> [...]
> vælge?...Dinitrol, Tectyl og hvad de ellers hedder.
>
> Og er der nogen der kan anbefale et godt og grundigt værksted, helst på

Jeg fik i november en stor omgang Dinitrol i Rødovre, det virker
tilsyneladende fint og det godt nok kommet ind i alle huller osv... Så for
mig at se er det i hvert fald en fornuftig løsning. Jeg ved ikke om det er
bedre end så mange andre, men følelsen af kvalitet osv er der og det synes
at virke efter hensigten..
Skulle skifte en pære i nummerpladebelysningen og da jeg fik åbnet for dette
drev det nærmest af Dinitrol, så rundt omkring kommer de.

mvh
Bjarne