reservedele over Nettet?
Fra : m0rt3n

Dato : 07-08-06 08:25

Findes der et websted, hvor jeg kan købe dele og tilbehør til bilen over
Nettet? Jeg orker ikke vente flere halve timer i T.Hansen...
-m0rt3n

Fra : Christopher Stein

Dato : 07-08-06 08:32

www.thansen.dk

Fra : Christopher Stein

Dato : 07-08-06 08:40

Christopher Stein skrev:

> www.thansen.dk

;)

Ellers er der altid www.krogslund.dk

Fra : Rene LArsen

Dato : 07-08-06 11:35

> ;)
>
> Ellers er der altid www.krogslund.dk

eller

http://www.hoyer-autodele.dk/

de er vist samarbejds partnere med tsvansen eller noget i den stil.....

Fra : Kåre

Dato : 07-08-06 12:54

"Rene LArsen" <ed_sykes@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> eller
>
> http://www.hoyer-autodele.dk/
>
> de er vist samarbejds partnere med tsvansen eller noget i den stil.....

Det tror jeg... De har nøjagtig samme varer til nøjagtig samme priser. Man
kan endda vælge at bestille hos Hoyer, og hente varerne hos thansen...

Var lige inde omkring Hoyer og hente et sæt støddæmpere. Jeg var den eneste
i butikken, så her er der altså ikke de store ventetider:
www.hoyer-autodele.dk

Kåre

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-08-06 14:27

Kåre skrev:

> Det tror jeg... De har nøjagtig samme varer til nøjagtig samme
> priser. Man kan endda vælge at bestille hos Hoyer, og hente varerne
> hos thansen...

Thansen har købt Hoyer.

> Var lige inde omkring Hoyer og hente et sæt støddæmpere. Jeg var den
> eneste i butikken, så her er der altså ikke de store ventetider:
> www.hoyer-autodele.dk

Har godt nok ikke nerver til at køre med stumper fra Hoyer - det skulle da
lige være et par bundmåtter!

Har én gang fået ovale tromler hos dem!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : claus b. p.

Dato : 07-08-06 23:51

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message

> Thansen har købt Hoyer.

> Har godt nok ikke nerver til at køre med stumper fra Hoyer - det skulle da
> [...]
Jeg er da ked af at høre at THansen har overtaget Høyer. Jeg har fået mange
gode dele til rimelige priser hos Høyer. Sidst fik jeg en forrude til en
Pug205 for 500spir, kompetent anvisning på hvordan den skulle monteres og
udskiftede den på 1/2 time. På den måde er det jo ingen sag at køre en bil
gennem syn.

/Claus

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-08-06 08:05

claus b. p. skrev:

> [...]
> forrude til en Pug205 for 500spir, kompetent anvisning på hvordan den
> skulle monteres og udskiftede den på 1/2 time. På den måde er det jo

Jeg véd ikke om ejerskiftet har ændret noget på dét område?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd