www.viking-run.dk
Fra : Mogens...

Dato : 05-08-06 13:32

Hva' så - har I været der?
Kan man ikke få en statusrapport?

--
/Mogens
Alt om import -> http://bilimport.tkrath.dk
Nu med forum !

Fra : René

Dato : 05-08-06 16:04

> Hva' så - har I været der?
> Kan man ikke få en statusrapport?
>
> --Ja da alletiders Crusing tur, jeg opgav at tælle på et tidspunkt, nåede
> 250 biler til Ledreborg pitstoppet og de blev at komme...

René
Camaro Z28 1997

Fra : Mogens...

Dato : 05-08-06 16:09

"René" <renep@adlshome.dk> skrev i en meddelelse

> --Ja da alletiders Crusing tur, jeg opgav at tælle på et tidspunkt, nåede
> 250 biler til Ledreborg pitstoppet og de blev at komme...

Uha - var der nogle specielle imellem (f.eks. Cobra?)

> René - Camaro Z28 1997

Den kører endnu?

Fra : René

Dato : 05-08-06 16:48

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> ">
>
> Uha - var der nogle specielle imellem (f.eks. Cobra?)

> Den kører endnu?

Så ikke nogen Cobra, men ellers næsten alt andet amerikansk der kan køre på
4 hjul.
Mange svenske Convertible, og det var jo også lige vejr til det.
Ja selvfølgelig kører den nednu, det er jo en Camaro og den kører stadig
fint og
har endun ikke lavet numre.
Dejlig bil...

René Camaro Z28 1997

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-08-06 21:03

Nope, har været på www.chgp.dk istedet for

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens...

Dato : 06-08-06 11:18

> Nope, har været på www.chgp.dk istedet for

Det siges, at der var brand i en Alfa GTAm idag !

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-08-06 15:27

Mogens... wrote:

> Det siges, at der var brand i en Alfa GTAm idag !

Du mener vel i går (lørdag) ?
Jeg så i hvert fald én med store/mange flammer i går (har ikke været derinde
i dag).
Jeg synes endda at jeg så Thomas (med fejekosten), var med til at rydde op
efter uheldet i går.
Og Benny Hall så heller ikke spor glad ud bagefter, da hans bremser havde
svigtet for enden af langsiden og han derfor ramte betonmuren.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-08-06 18:26

Per Beer Hansen wrote:

> [...]
> Og Benny Hall så heller ikke spor glad ud bagefter, da hans bremser
> havde svigtet for enden af langsiden og han derfor ramte betonmuren.

Og jeg har lige uploadet en stak billeder fra i går, hvor du både kan se den
skadede Alfa (man kan dog ikke se selve brandskaden, da det "kun" var under
bilen der var ild) samt Benny's skæve Lotus Cortina.
Bare gå ind under Diverse bilvideo og følg anvisningerne, rul så helt ned i
bunden af billederne, for at finde de 2 biler.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens...

Dato : 06-08-06 18:31

> [...]
> Bare gå ind under Diverse bilvideo og følg anvisningerne, rul så helt ned
> i bunden af billederne, for at finde de 2 biler.

Tak for det - jeg finder dem desværre ikke. Sikkert min fejl...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-08-06 18:35

Mogens... wrote:

> Tak for det - jeg finder dem desværre ikke. Sikkert min fejl...

Du skal følge denne sti:
www.perbeer.dk -> Bil video/Car video -> Copenhagen Historic Grand Prix
2006 -> og vælge én af billedstørrelserne.
Derefter ruller/scroller du helt ned i bunden af siden, der ligger billeder
af begge biler, næsten nederst.
PS: Du skal lige lade siden loade helt færdigt.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens...

Dato : 06-08-06 18:42

> Du skal følge denne sti:
> PS: Du skal lige lade siden loade helt færdigt.

Jow jow det er jeg med på - men jeg ser ikke nogen Alfa GTAm.
Sandsynligvis fordi jeg troede, at der var tale om en 156 GTAm...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-08-06 18:47

Mogens... wrote:

> Jow jow det er jeg med på - men jeg ser ikke nogen Alfa GTAm.
> Sandsynligvis fordi jeg troede, at der var tale om en 156 GTAm...

Aha, nu hedder det jo altså Historic Grand Prix
Der er tale om en Alfa GTAm fra 1971 kørt af Tommy Kjehr og med startnummer
39.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens...

Dato : 06-08-06 18:51

> Aha, nu hedder det jo altså Historic Grand Prix

Ja, men det kunne jo være. Jeg var slet ikke klar over,
at den var produceret i flere udgaver og årgange.

> Der er tale om en Alfa GTAm fra 1971 kørt af Tommy Kjehr

OK - har manden nu anskaffet sig sån een !
Ja der er penge i selvstændig virksomhed :)
Det er ham vel undt - han er en meget hyggelig fætter at være sammen med.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-08-06 19:12

Mogens... wrote:

> OK - har manden nu anskaffet sig sån een !
> Ja der er penge i selvstændig virksomhed :)
> Det er ham vel undt - han er en meget hyggelig fætter at være sammen
> med.

Jeg kender desværre ikke manden.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens...

Dato : 06-08-06 18:33

> Hva' så - har I været der?
> Kan man ikke få en statusrapport?

Og hér troede man så, at Kim V - gruppens V8-freak no. 1 :) - ville
fylde pladsen, men desværre nej

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-08-06 19:14

Hej!

Mogens... wrote:
> Og hér troede man så, at Kim V - gruppens V8-freak no. 1 :) - ville
> fylde pladsen, men desværre nej

Well, jeg har skam været der. Og der var godt nok nogle fede øser. Min
personlige favorit er den Charger R/T jeg allerede har postet et link til
billedet af :)

Kan være jeg poster links til mine billeder senere :)

Nu er et lejlighedskøb desværre kommet i vejen for mine V8-planer, men man skal
jo også være fornuftig på et eller andet tidspunkt i sit liv... ;-(

Nå, men der skulle nok kunne falde nogle kroner af til en muscle car på et
tidspunkt - dog næppe en '68-'69 Charger R/T Hemi, men alligevel

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Leonard

Dato : 07-08-06 09:05

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

>Nu er et lejlighedskøb desværre kommet i vejen for mine V8-planer, men man skal
>jo også være fornuftig på et eller andet tidspunkt i sit liv... ;-(

Kan man ikke vente med det til man bliver gammel?

--
Leonard

Aldrig mere holde i kø: http://oy-blu.dk/

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-08-06 16:08

Leonard <usenet@leonard.dk> skrev :

>Kan man ikke vente med det til man bliver gammel?

Jeg har ventet i knap 50 år ..... det er eddermaneme hårdt !

--
Jan_stevns

Fra : Leonard

Dato : 07-08-06 16:58

jan@stevns.net wrote:

>Jeg har ventet i knap 50 år ..... det er eddermaneme hårdt !

Jeg har ventet 10 år mindre og venter gerne 30-50 år mere før jeg
begynder at blive fornuftig, specielt når det gælder at købe ting, der
drives frem af en eller anden form for motor

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-08-06 17:00

Mogens... wrote:
> Hva' så - har I været der?
> Kan man ikke få en statusrapport?

Ifølge vores lokale dagblad, så var der 1327 biler med til træffet ialt,
hvoraf den ene var en Corvette Firebird

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens...

Dato : 07-08-06 18:31

> Ifølge vores lokale dagblad, så var der 1327 biler med til træffet ialt,

Jep stort fremmøde,men et dyrt arrangement. Folk er
ikke så opstemte i år, tilsyneladende...

> hvoraf den ene var en Corvette Firebird

Ja de journalister kan man sgu aldrig tro på !