Hvad skal man kikke efter på en Fiesta fra~
Fra : Stefan

Dato : 04-08-06 19:57

Hej

Jeg har kig på nedenstående til min mor, en Fiesta 1,25 fra 97 med 126kkm på
klokken, vi har set den udefra og der er lidt overflade rust under dørene
men ellers ser den rimelig ud. Vi regner med at trille en tur i den søndag
og så skal den gennemgåes nærmere, og så ville det være kanon med lidt input
til hvor vi skal kigge.

http://kortlink.dk/2vy9

Stef
Golli 1,6 GTD
Mitsu SS stadigt til salg
Yam XS400...solgt

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-06 02:23

"Stefan" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> søndag og så skal den gennemgåes nærmere, og så ville det være kanon med

Få dem til at lakere dørene og gi en undervognsbehandling oveni som rabat
ville være rimeligt.

Fra : Brian

Dato : 05-08-06 21:34

Olsen skrev:

> Få dem til at lakere dørene og gi en undervognsbehandling oveni som
> rabat ville være rimeligt.

På en bil til 40K... det sker næppe.

/Brian

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 06-08-06 08:07

> Få dem til at lakere dørene og gi en undervognsbehandling oveni som rabat
> ville være rimeligt.
Det bliver nok svært, men der er sat penge af til det, det var mere hvis den
havde nogle svage steder.

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-06 19:16

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse

> Det bliver nok svært, men der er sat penge af til det, det var mere hvis
> den havde nogle svage steder.

OK..fint det er med i budgettet.
Hellere dêt end ofre fancyfælge og så lad rusten æde døren helt op.:,o)
Men er den ellers rustfri, inde som ude, så er det sikkert en fin vogn.

Fra : Stefan

Dato : 06-08-06 20:51

> OK..fint det er med i budgettet.
> Hellere dêt end ofre fancyfælge og så lad rusten æde døren helt op.:,o)
> Men er den ellers rustfri, inde som ude, så er det sikkert en fin vogn.
Vi købte den idag, en rap lille vogn, fornuftige bremsere og styring, bliver
leveret nysynet til prisen, med 2 nye fordæk, bagrudeviskeren bliver skiftet
og tandrem checkes om den er skiftet ifht. service ellers bliver den
skiftet, fuld service bog og kun lidt overflade rust ved den ene dør, vognen
er undervognsbehandlet i 8/2004 og det ser fint og intakt ud så det vil være
fint med en ny omgang. Så den bliver min mor nok glad for, nåå ja og så
naturligvis 6 måneders garanti og yderligere 18 mdr. rekl. ret lige efter
købe loven og ikke noget pis med 3 måneders 50/50!

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-06 21:45

> [...]
> for, nåå ja og så naturligvis 6 måneders garanti og yderligere 18 mdr.
> rekl. ret lige efter købe loven og ikke noget pis med 3 måneders 50/50!

Genialt det hele..
Håber den blir en trofast følgesvend i mange år frem.