Godt nyt for økonomi og bilejere... Med fo~
Fra : Bjarne Haug

Dato : 04-08-06 10:36

Jeg så nyhederne klokken 0800 i morges og de havde et indlæg om at nu var
der godt nyt for bilejere... De kan spare penge...
På syn, helt ned til 300dkk kan det komme til at koste, som alm bilist vil
jeg nu ikke stejle så meget over sådan en besparelse... Det godt at spare,
men 100dkk hvert andet år, hmmmm, hvis jeg har bil i 40 år, så sparer jeg
2.000dkk... KANON

Kære TV2, den nyhed sparker altså ikke r.. efter min mening... hehehe

vh
Bjarne

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-08-06 12:51

Bjarne Haug wrote:
> [...]
> i 40 år, så sparer jeg 2.000dkk... KANON

> Kære TV2, den nyhed sparker altså ikke r.. efter min mening... hehehe

Husk at hvis man har mange flere biler sparer man meget mere :)

--
Per, Esbjerg
VW-træf på KTA Fredericia første weekend i August 2006

Fra : Bjarne Haug

Dato : 04-08-06 13:27

> Husk at hvis man har mange flere biler sparer man meget mere :)

Netop, god pointe

Fra : Klaus G.

Dato : 04-08-06 14:09

> Husk at hvis man har mange flere biler sparer man meget mere :)

Uh ja :)

Der hvor jeg arbejder har de 60-70 biler, så er der jo hele 6000-7000kr.
hvert andet år. Og vi har kun en omsætning på 700-800mill....jojow :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : preben nielsen

Dato : 08-08-06 17:35

> Der hvor jeg arbejder har de 60-70 biler, så er der jo hele
> 6000-7000kr.
> hvert andet år. Og vi har kun en omsætning på
> 700-800mill....jojow :)

Skid hul i omsætningen... Måske de 7.000,- vil fordoble jeres
overskud !

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk