De mest benzinøkonomiske bile rpå markedet~
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-08-06 23:33

Kære alle,

jeg kunen godt tænke mig en oversigt over de mest benzin (og
diesel-)økonomiske biler der er på markedet i dag.

Er der en liste of hvilke høj-økonomiske biler der findes på markedet i
Danmark?

Eller skal vi her i gruppen se at komem igang med at lave en?

På forhånd tak!

--
A ruler that violates natural law is illegitimate. He has no right to
be obeyed, his commands are mere force and coercion. Rulers who act

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 04-08-06 00:16

www.hvorlangtpaaliteren.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø