Gode gamle Jan i avisen
Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 03-08-06 18:54

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-08-06 18:57

"Esben Juul Sørensen" skriver:

> http://ekstrabladet.dk/112/article215983.ece

Hmm, han har været det flere gange angående tog....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-08-06 19:31

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> "Esben Juul Sørensen" skriver:

> Hmm, han har været det flere gange angående tog....

Ja, det er underligt...

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 03-08-06 19:33

> Ja, det er underligt...

Ja - nu du siger det!

VH

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-08-06 19:32

"Esben Juul Sørensen" skriver:

> Ja - nu du siger det!

Opellen har vel givet op og så er han begyndt at tage toget i stedet

Fra : Mogens...

Dato : 03-08-06 19:42

> Opellen har vel givet op og så er han begyndt at tage toget i stedet

Han kører en '06 Opel Vectra OPC i øjeblikket - 280 hk...

Fra : BJ

Dato : 03-08-06 19:49

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Han kører en '06 Opel Vectra OPC i øjeblikket - 280 hk...

Så må I vel hellere sige "De" til ham.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 03-08-06 19:50

> Så må I vel hellere sige "De" til ham.

LOL :)

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 03-08-06 19:50

> Han kører en '06 Opel Vectra OPC i øjeblikket - 280 hk...

Har han skiftet sin 2.0T? Lyder som noget af en opgradering :)

Mon han tager toget en gang imellem?

VH

Fra : Mogens...

Dato : 03-08-06 19:56

"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse

> Har han skiftet sin 2.0T? Lyder som noget af en opgradering :)

Midlertidigt grundet en mindre skade

> Mon han tager toget en gang imellem?

Nej !

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 03-08-06 20:03

> Midlertidigt grundet en mindre skade

Ok håber ikke det er alvorligt. Det er måske en rustskade gnæk gnæk...

> Nej !

Hahahaha - nej det gør han nok ikke. Han er jo også godt kørende (ville ikke
have noget imod at køre i sådan en) - og da sikkert et rigtigt spændende job
han har fået der.

VH

Fra : Mogens...

Dato : 03-08-06 20:06

> Ok håber ikke det er alvorligt.

Nope - Vectraens bremser var for gode ift. ham bagved...

> Det er måske en rustskade gnæk gnæk...

Opel har idag een af de mest ruststærke karrosser !

> Hahahaha - nej det gør han nok ikke. Han er jo også godt kørende (ville
> ikke
> have noget imod at køre i sådan en)

I DK -> ja, men i S -> nope...

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 03-08-06 20:18

> Nope - Vectraens bremser var for gode ift. ham bagved...

Nå ok - det kan nu også give grimme følgeskader.

> Opel har idag een af de mest ruststærke karrosser !

Fordomme du ved...

> I DK -> ja, men i S -> nope...

Jeg skal ud og kigge på BMW 3 med en kammerat imorgen! Så du iøvrigt i
Børsen at de har lavet rekordregnskab (igen)...

De har sgu vind i sejlene.

VH

Fra : Mogens...

Dato : 03-08-06 20:28

> Jeg skal ud og kigge på BMW 3 med en kammerat imorgen!

I skal kun købe den, hvis den har sportschassis. Har den det,
skal du vare dig for at sætte dig bag rattet. Efter jeg fik købt
een BMW med dét udstyr, har begge drengene nu købt sig
en BMW. Det havde vi aldrig troet for et år siden !

> Så du iøvrigt i Børsen at de har lavet rekordregnskab (igen)...
> De har sgu vind i sejlene.

Ja, man kan sige, at det kører for dem :)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-08-06 20:32

Mogens... wrote:
> [...]
> een BMW med dét udstyr, har begge drengene nu købt sig
> en BMW. Det havde vi aldrig troet for et år siden !

Lyder til at jeg ikke skal prøve en nyere BMW - det kunne jo ende med at jeg
må have en sådan...

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-06 10:48

"Morten Fruergaard" <mailto:mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
meddelelse

> Lyder til at jeg ikke skal prøve en nyere BMW - det kunne
> jo ende med at jeg må have en sådan...

Jep - det kan jeg garantere 100%. En racerkører som
dig vil finde alle kvaliteterne fra racerbilen i den
rette udgave af BMW'en (som beskrevet)

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 03-08-06 20:51

> [...]
> een BMW med dét udstyr, har begge drengene nu købt sig
> en BMW. Det havde vi aldrig troet for et år siden !

Haha - jeg kørte en 320D med M-undervogn forleden på stranden på Rømø. Den
ligger rigtig godt på vejen - eller stranden - ingen tvivl om det. Sjovt var
det også med baghjulstræk og masser af moment til at flytte sand med.

VH

Fra : Mogens...

Dato : 03-08-06 20:55

> Haha - jeg kørte en 320D med M-undervogn forleden på stranden på Rømø. Den
> ligger rigtig godt på vejen - eller stranden - ingen tvivl om det.

OK - så er der sået et frø. Jeg fik jo blod på tanden, da jeg
kørte i en ret ny 330d Touring på Nürburgring...

> Sjovt var det også med baghjulstræk og masser af moment til at flytte sand
> med.

Jow jow...

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 05-08-06 10:41

"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse

> Jeg skal ud og kigge på BMW 3 med en kammerat imorgen!

Skal snart af med min... :) :)

--
-M
'05 BMW 325i E90

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 05-08-06 18:20

> Skal snart af med min... :) :)

Han kigger på 318i (har man hørt mage)...

Han er iøvrigt Volvoansat så jeg har forsøgt at slæbe ham med til vores
Volvo-forhandler da jeg skulle se nærmere på en R (så kunne han nemlig købe
min T5)

FUT dk.privat.marked.bil ;))))

VH Esben

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-08-06 20:02

Den Thu, 03 Aug 2006 18:55:35 GMT sendte "Mogens..." <no@reply.dk>
følgende røgsignaler:

>"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse

>Midlertidigt grundet en mindre skade

Ak ja, kombinationen af unge mænd og hurtige biler....

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-08-06 21:17

"Esben Juul Sørensen" skriver:

> Mon han tager toget en gang imellem?

Næppe, da han arbejdsplads ikke (endnu) har ruter i nærheden af, hvor
han bor. Og man kører vel ikek med konkurrentens tog ?

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 03-08-06 21:39

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> Han kører en '06 Opel Vectra OPC i øjeblikket - 280 hk...
Det er sgu' da lidt af en fallit-erklæring, at et busselskabs chef ikke
befordres med en af deres egne ekvipager ;))).

Fra : Uffe Ravn

Dato : 03-08-06 21:55

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Det er sgu' da lidt af en fallit-erklæring, at et busselskabs chef
> ikke befordres med en af deres egne ekvipager ;))).

Kommunikationsdirektør er titlen.

Men en sådan ekvipage vil jo være begrænset til 90 km/h. )

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 04-08-06 06:37

> Men en sådan ekvipage vil jo være begrænset til 90 km/h. )

Så har han jo tid til at studere køreplaner, og nyde deres "udsøgte"
service, læs; drømme ;)).

Fra : Basil

Dato : 04-08-06 06:56

Esben Juul Sørensen:
> http://ekstrabladet.dk/112/article215983.ece

Hvem Jan ?
Kai

Fra : John Sahl

Dato : 04-08-06 07:40

Basil wrote:
> Esben Juul Sørensen:
>
> Hvem Jan ?

Jan W. Nielsen her fra gruppen..

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-08-06 07:41

Basil skrev:

> Esben Juul Sørensen:
>
> Hvem Jan ?

Jan W. Nielsen - tidligere aktiv skribent hérinde - nu "høvding" i et
bus-selskab, så vidt jeg kan forstå.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Brian

Dato : 04-08-06 19:39

Hans Paulin (6310) skrev:

> Jan W. Nielsen - tidligere aktiv skribent hérinde - nu "høvding" i et
> bus-selskab, så vidt jeg kan forstå.

Et medlemsskabf af kaffeklubben herinde, kan åbenbart bringe en vidt omkring

/Brian

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-08-06 19:00

Brian skrev:

> Et medlemsskabf af kaffeklubben herinde, kan åbenbart bringe en vidt
> omkring

Ja, det må sq være dét!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Mogens...

Dato : 04-08-06 21:02

> Ja, det må sq være dét!

Nope - han var ikke medlem

Fra : BJ

Dato : 04-08-06 21:03

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nope - han var ikke medlem

Hmm .. var han ikke med lem.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 04-08-06 21:05

> Hmm .. var han ikke med lem.

Jow men ikke medlem :)

Fra : esben.sorensen@comhe~

Dato : 04-08-06 10:41

> OK - så er der sået et frø. Jeg fik jo blod på tanden, da jeg
> kørte i en ret ny 330d Touring på Nürburgring...

Absolut! Jeg bemärkede med 320D at den havde en god effektudvikling.
Man sidder ikke i den med samme fornemmelse som andre 2.0 diesel når
man kommer til 3000 o/min, og tänker: "Hvor blev al träkkraften
af???"

Det er jo tydeligvis ikke fordi den har mere moment end konkurrenterne
- men der er forskel på hvordan det leveres.

Balancen i bilen er fantastisk - nu var jeg på en strand og ikke en
tysk motorvej og jeg syntes styrtöjet var lidt död i midterstillingen
men responsen fra bilen og indstyringen er rigtig god.

Jeg skal da på et tidspunkt have en BMW - jeg vil bare gerne pröve
lidt andre biler först - for jeg har hört man aldrig skifter märke
når man först har haft én af slagsen :)

VH

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-06 10:55

"esben.sorensen@comhem.se" <mailto:esben.sorensen@comhem.se> skrev i en meddelelse
"Re: Gode gamle Jan i avisen"

> [...]
> Man sidder ikke i den med samme fornemmelse som andre 2.0 diesel når
> man kommer til 3000 o/min, og tänker: "Hvor blev al träkkraften

He he - jeg har steptronic til mine 410 nm, så dét
kender jeg ikke :)

> Det er jo tydeligvis ikke fordi den har mere moment end konkurrenterne
> - men der er forskel på hvordan det leveres.

Jep!

> Balancen i bilen er fantastisk - nu var jeg på en strand og ikke en
> tysk motorvej og jeg syntes styrtöjet var lidt död i midterstillingen

OK - kender jeg ikke rigtigt til, fordi min har fart-
afhængig servotronic.

> men responsen fra bilen og indstyringen er rigtig god.

Man kunne næsten (!) sammenligne det med mine Alfa's

> Jeg skal da på et tidspunkt have en BMW - jeg vil bare gerne pröve
> lidt andre biler först - for jeg har hört man aldrig skifter märke
> når man först har haft én af slagsen :)

OK - det er nok afhængig af den enkelte. Jég er ikke
mærketro på dén måde, selvom jeg gerne vil eje nabo'ens
nyerhvervelse. Den hedder BMW M6 !

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)