Hvornår er det vores tur ;o)
Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-08-06 13:24

http://www.pcworld.dk/art/7791?a=newsletter&i=106
Ja nu kan det snart ikke gøres nemmere for GDS manden
som har en ny bil. Hvornår mon sådan en dims kommer
til os mennesker. Det ville jo være rart at vide om det er
besværet værd at tage til læge, eller om man bare skal se
sig om efter en rustvogn

Fra : Christopher Stein

Dato : 03-08-06 15:07

Andersen [3650] skrev:
> [...]
> til os mennesker. Det ville jo være rart at vide om det er
> besværet værd at tage til læge, eller om man bare skal se

den slags har kunnet findes længe på ebay og i Uk..
- har også overvejet at anskaffe mig een, men jeg ved blot ikke om min
mondeo mk1 har OBD-II

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-06 16:12

"Christopher Stein" <cstein@softhome.net> skrev i en meddelelse

> den slags har kunnet findes længe på ebay og i Uk..
> - har også overvejet at anskaffe mig een, men jeg ved blot ikke om min
> mondeo mk1 har OBD-II

Det har den, men du skal bide mærke i at læseren skal kunne læse PWM
I øvrigt ser nævnte udstyr ikke ud til at være nogen god investering, den er
KUN til at udlæse fejlkoden med.....ALT det andet information som også
ligger gemt i motorstyringen, kan den ikke tage fat i.
Ebay er fyldt med tilsvarende udstyr til både labtop, pda osv.

Du kan lige så godt bruge en modstand og en lysdiode til udlæsningen såvel
som denne device.

--
Tom

Fra : Christopher Stein

Dato : 04-08-06 09:33

Tom skrev:

> [...]
> Ebay er fyldt med tilsvarende udstyr til både labtop, pda osv.
>
> Du kan lige så godt bruge en modstand og en lysdiode til udlæsningen såvel

Har du evt. et link til at sted hvor man kan se hvordan denne skal bygges?
:)