5 km - 5 klip i kortet
Fra : TDN

Dato : 03-08-06 05:59

Århusiansk rekord...

http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3872542/

Mvh
Thomas

Fra : Kåre

Dato : 03-08-06 07:28

> http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3872542/
>
> Mvh
> Thomas

Det undrer at han hverken fik et klip for at køre over for rødt, eller for
at køre i påvirket tilstand ???
Og skal man ikke have et klip for at køre uden kørekort.... hvad klipper man
så i???? Og hvordan kan han i det hele taget få 5 klip når han alligevel
ikke har et kørekort???
Besværlig mand. Burde miste EVNEN til at køre, og ikke kun RETTEN....

Kåre

Fra : Kim H.

Dato : 04-08-06 16:55

"Kåre" <kaare@raffish.dk> skrev i en meddelelse

> Det undrer at han hverken fik et klip for at køre over for rødt, eller for
> at køre i påvirket tilstand ???

Disse 2 ting giver vel ikke klip, men direkte en betinget frakendelse, og en
frakendelse hvis promillen er høj nok, så der ligger man ikke og roder med
klip.

Kim

Kim

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-08-06 07:50

TDN wrote:
> Århusiansk rekord...
>
> http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3872542/

Han skulle da have haft det ultimative klip på stedet.
Og hans bil er sikkert ikke konfiskeret så han er sikekr ud at køre
idag.
Måske han burde sendes til Libanon, det er måske endda mere hjemligt
???

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 03-08-06 13:08

C:
[...]

Hvorledes?
Var det ikke Århus?

Michael

Fra : Thomas

Dato : 03-08-06 20:29

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> idag.
> Måske han burde sendes til Libanon, det er måske endda mere hjemligt

Det som han antyder og som vi alle godt ved er at det med 99 % sikkerhed var
en araber.....

Mvh

Thomas

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 03-08-06 21:03

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in message

> Det som han antyder og som vi alle godt ved er at det med 99 % sikkerhed
> var en araber.....

Nårh......sådan.
Hvad er så "det ultimative klip"?
Hvordan regner I så allesammen ud at det må være en araber?
Og hvis han så er araber, hvorfor skal han så sendes til en krigszone?

Michael

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-08-06 19:17

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in news:44d25648$0
$60779$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> Hvordan regner I så allesammen ud at det må være en araber?

Kun arabere er så dumme at flygte 3000 km fra deres hjemland for at slå sig
ned i.... Aahus? Personligt havde jeg da valgt Vejle. Gennemsnitspatten
skulle være større dér.

Men personligt tror jeg nu at 5 klips synderen har en mor der hedder
Gertrud og en far der hedder Kaj-Verner (som måske endda trækker
gennemsnitspattens størrelse op). Tilsammen har de 2,4 stks afkom, hvor jeg
så er ret sikker på vi har med 0,4 afkommet at køre her.

Om de har slægtninge i Libanon skal jeg ikke kunne afvise.

Hvornår mon de indfører et klip for at køre med hovedet under armen?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-08-06 08:25

TDN wrote:
> Århusiansk rekord...
>
> http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3872542/

Tja. Men uden kørekort, så han er sikkert ligeglad med at han får et par
klip...

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 03-08-06 17:05

TDN skrev:

> Århusiansk rekord...
>
> http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3872542/

Om de så havde givet ham 100klip er manden jo pisse ligeglad.

Det triste er jo at det er disse typer som politikkerne bruger som
eksempel på at straffen skal strammes og hvad hjælper det? Ikke en
skid...

Der er nogen som altid vil være uden for pædagogiskrækkevidde.

Mikael

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-08-06 09:14

Michael Kirkegaard wrote:
> [...]
> Hvordan regner I så allesammen ud at det må være en araber?
> Og hvis han så er araber, hvorfor skal han så sendes til en krigszone?

Hvis han er araber er han med 99 % sandsynlighed palæstinenser, og
dermed sandsynligvis fra Libanon.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 04-08-06 11:30

Michael Kirkegaard wrote:
> [...]
> Og hvis han så er araber, hvorfor skal han så sendes til en krigszone?

<Hvis han er araber er han med 99 % sandsynlighed palæstinenser, og

Ja ok, det vil sige at 99% af araberne i danmark er palæstinensere?

Iøvrigt er det sjovt som du bruger ordrene "hvis", "sandsynlighed" og
"sandsynligvis" tre gange i én sætning.
Altså: Det antydes at det er en araber. HVIS han er det, så er han med
(formodet) 99% sikkerhed Palæstinenser. HVIS han er det, så er han dermed
fra Libanon.
Er der nogle som ved med sikkerhed hvor manden kom fra, eller gætter I bare
udfra en mavefornemmelse eller hvad?
For med så mange ubekendte må det da være et gæt.
Vi véd jo godt at araberne slår danskere ihjel hele tiden.

Hvad er det der ultimative klip for noget?

Michael

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-08-06 11:46

Michael Kirkegaard wrote:
> [...]
> Vi véd jo godt at araberne slår danskere ihjel hele tiden.
>
> Hvad er det der ultimative klip for noget?

Kunne være en kugle i panden, er sikkert eneste middel mod folk som
kører sådan.
Han ender sikert med at slå nogen ihjel en dag.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 05-08-06 07:47

Michael Kirkegaard wrote:
> [...]

<kører sådan.
<Han ender sikert med at slå nogen ihjel en dag.

Ja, måske..
Men hvordan skal vi dog skelne mellem ultimative klip og alm. klip.
Hvornår man skydes?
Er det når man er araber?
Er det når man kører for hurtigt? F.eks. 200 kmt på motorvej?

Og hvem skal bestemme og udføre dommen?

Michael

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-08-06 11:08

Michael Kirkegaard wrote:
> [...]
>
> Ja, måske..
> Men hvordan skal vi dog skelne mellem ultimative klip og alm. klip.

Det var bare min personlige holdning.

> Hvornår man skydes?

Groft hensynsløs kørsel er vel et af kriterierne.

> Er det når man er araber?

Har intet at gøre med det.
Der er skam mange etnisk danskere som kører groft hensynsløst, se
bare seneste tilfælde med den 20-årige Nick Hartmann Christensen som
dræbte en far og hans 7 mdr. gamle datter.

> Er det når man kører for hurtigt? F.eks. 200 kmt på motorvej?

Nej.
Du kan sikkert godt selv komme på situationer som man kan betegne som
groft hensynsløs kørsel.

> Og hvem skal bestemme og udføre dommen?

Som jeg lige skrev er det min egen holdning, ikke noget jeg vil have
indført i straffeloven-

--
Christian
http://www.yee-haw.dk