Hvor kan man få billigt toldsyn i Storkøbe~
Fra : Jakob_K

Dato : 02-08-06 14:06

Efter liberaliseringen på bilsynsmarkedet er det jo kommet lidt
forskellige priser, og jeg har ikke lyst til at betale 400 kr. for et
toldsyn, hvor de bare lige kigger lidt i papirer og på et stelnummemr.

Er der nogen der ved hvor den slags er billigt?
Jeg kan se at det koster 225 kr. hos FDM, men kan det fås endnu
billigere?

Jeg synes det er helt fint at betale 400 kr for et "almindeligt"
registreringssyn, da de jo bruger lidt tid på vognen og gennemgår den
næsten fra A til Z, men sidst jeg betalte 400 kr for et toldsyn følte
jeg mig lidt snydt...

(til dem der ikke ved det er et toldsyn sådan ét her -
http://www.applusbilsyn.dk/til_syn/synstyper/toldsyn/ - man får
foretaget ved import af en bil)

mvh og på forhånd tak hvis nogen kan hjælpe
JAKOB

Fra : solvang

Dato : 02-08-06 15:38

"Jakob_K" <jakob356@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

du skal da også have den synet "almindeligt" !

Fra : Brian

Dato : 02-08-06 18:11

"solvang" <solvang@paradisFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> du skal da også have den synet "almindeligt" !

Skriver han andet?

Fra : Hafnia

Dato : 02-08-06 21:52

> [...]
>
>Er der nogen der ved hvor den slags er billigt?
>Jeg kan se at det koster 225 kr. hos FDM, men kan det fås endnu

For de småpenge og tid jeg ville havde brugt på at finde en bil i udlandet,
så gad jeg ikke engang lede...med mindre du selvfølgelig har købt en gryde
hvor de kr 400 ekstra vil udgøre en væsentlig merudgift på bilens totalt
pris...

Fra : Jakob_K

Dato : 03-08-06 13:37

Komplet ubrugelige sludder-sladder-svar, som altid i denne gruppe..

Brugbare svar søges stadig. På forhånd tak

Fra : alexbo

Dato : 03-08-06 16:18

"Jakob_K" skrev

>Komplet ubrugelige sludder-sladder-svar, som altid i denne gruppe..

Nogle spørgsmål er jo også mere ligegyldige end andre.
Om man skal give 225, 200, eller 175 for et toldsyn er et af dem.

mvh
Alex Christensen