Ny motor til Opel Vectra 1.8i 16V ?
Fra : Martin Larsen

Dato : 01-08-06 17:19

Hej

Vi overvejer at købe en Opel Vectra som har gået 250.000 km. I en anden
tråd er vi blevet belært om at det er temmelig meget, men vi er
alligevel hooked på den fordi den er ekstremt velholdt.

Vi kører heller ikke mere end måske 4-5000 km om året, så det bliver nok
ikke os der slider den ned - forhåbentligt!

Men ok, skulle det ske: hvad koster det sådan cirkus at få sat en ny
brugt motor i inkl. montering?

Hilsen
Martin

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-08-06 17:28

Martin Larsen skrev:

> Men ok, skulle det ske: hvad koster det sådan cirkus at få sat en ny
> brugt motor i inkl. montering?

Vil lige sige at vi i familien har kørt over 425.000 km i en Kadett E 1,3S
inden den blev solgt, så det er nok mere et spørgsmål om karossen kan holde
til det...
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Bjørn

Dato : 02-08-06 08:19

"Martin Larsen" <martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Men ok, skulle det ske: hvad koster det sådan cirkus at få sat en ny brugt
> motor i inkl. montering?

Jeg har lige set X20XEV motor til salg... Det er så en 2.0i 16v, der også
ligger i Vectra B.. Med 130.000km på sig, og med tilhørende gearkasse
kostede den 7.500,- Umiddelbart vil en 1.8 måske koste lidt mindre - men nok
ikke ret meget.

--
Mvh Bjørn :)
Opel Vectra 24v - Rigtige biler når omdrejningsbegrænseren i 5. :)

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-08-06 09:52

Bjørn wrote:

> [...]
> kostede den 7.500,- Umiddelbart vil en 1.8 måske koste lidt mindre - men nok

Det er ikke så slemt som jeg troede. Tak.

Martin

Fra : Hehe

Dato : 03-08-06 18:10

> Vi overvejer at købe en Opel Vectra som har gået 250.000 km.

okay, allerede her går det galt!

> I en anden tråd er vi blevet belært om at det er temmelig meget, men vi er
> alligevel hooked på den fordi den er ekstremt velholdt.

Hvordan kan en Opel være ekstremt velholdt?

> Vi kører heller ikke mere end måske 4-5000 km om året, så det bliver nok
> ikke os der slider den ned - forhåbentligt!

4-5000 km kan godt være langt i en Opel....

> Men ok, skulle det ske: hvad koster det sådan cirkus at få sat en ny brugt
> motor i inkl. montering?

hvis i vil have en tilsvarende (med samme km-tal) så nogle få tusind kroner
+ 1-1½ dags arbejde...
men køb hos en ophugger, evt. igennem det værksted i vil have lavet bilen
hos...

(Der var lidt konstruktivt i mit svar....:)

It has removed 457 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-08-06 18:09

Hehe skriver:

> [...]
> It has removed 457 spam emails to date.
> Paying users do not have this message in their emails.

Det var ligegodt satans. Er spamfighter nu begyndt at spamme 3 dobbelt.

FJERN DOG DET LORT !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Hehe

Dato : 04-08-06 09:46

> Det var ligegodt satans. Er spamfighter nu begyndt at spamme 3 dobbelt.
>
> FJERN DOG DET LORT !

hehe, alle andre har da en signatur, og min spreder et godt budskab,
såååå.....

It has removed 458 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-08-06 15:22

Hehe skriver:

> [...]
> It has removed 458 spam emails to date.
> Paying users do not have this message in their emails.

Du har ingen signatur.

Spamfighter (spamspreder) kan ikke engang finde ud af at lave en
signatur, på trods af at de flere gange er blevet opfordret til det.

De kan heller ikke finde ud af at at der er forskel på newsindlæg og
mails (der står at "spam'et" kun kommer i mails).

Ironisk nok spammer spamfighter !

Gratis og velfungerende alternativer (der _IKKE_ spammer) er der masser
af. En af dem er der danske instruktioner til på min private hjemmeside.