PAVA-center i Østjylland
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 01-08-06 13:54

Efter lidt markedsanalyse på Dinitrol-området, har jeg nu lært at en kåring
som det bedste system, virker som gødning på priserne... Det er godt nok
dyrt!!!

Næste kandidat er PAVA (ca. 30% billigere end Dinitrol), og jeg vil derfor
gerne høre gruppens anbefalinger af et grundigt PAVA-center i Østjylland.

Mvh
Michael

PS: Jeg er godt klar over at PAVA har haft nogle problemer med et af deres
produkter, og at de derfor nu bruger en anden producent...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-08-06 14:54

Michael Jørgensen skrev:

> [...]
>
> Næste kandidat er PAVA (ca. 30% billigere end Dinitrol), og jeg vil
> derfor gerne høre gruppens anbefalinger af et grundigt PAVA-center i

Mener at Toyota v.Erling Høi Nielsen (Dinitrol) stort set kan matche
priserne hos Pava!? (begge Sønderborg)
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : NHF

Dato : 01-08-06 17:57

Hej Michael

Hold dig langt væk fra Pava Center Horsens, de laver dårligt arbejde, og de
vil ikke stå til ansvar for det. Jeg havde for 1½ år siden en Opel Astra
årg. 1996 som havde fået 2 x Pava, men pga. dårligt
udført arbejde fra Pava Center Horsens (brugt sløvt bor) så rustede begge
a-stolper. Så bare en STOR advarsel herfra mod brug af Pava Center Horsens!

Mvh.

NHF