Alternativt 402 meter løb :)
Fra : Bjørn

Dato : 31-07-06 14:22

Hey NG,

Synes lige i skal se dette 402 meter løb, optaget for et par uger siden på
Lindtorp Flyveplads...
http://www.racetiming.dk/gallery/MVI_5238.AVI

Som servicemeddelelse kan jeg fortælle at den røde var 7 sekunder hurtigere
end din orange :)

--
Mvh Bjørn :)
Opel Vectra 24v - Rigtige biler når omdrejningsbegrænseren i 5. :)

Fra : Basse

Dato : 31-07-06 17:38

Fedt!

Gad vide hvor meget hurtigere det ville gå hvis der blev skruet op for
pumperne indtil røgen lå tykt over landskabet.

Hygge,
Basse

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 31-07-06 20:52

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.racetiming.dk/gallery/MVI_5238.AVI
>
> Som servicemeddelelse kan jeg fortælle at den røde var 7 sekunder

Efter havd jeg kan se er den orange en tankvogn som Beredskabsstyrelsen har
en del af. Det er en MB 911 eller en MB 914. Dvs. totalvægt på 9 tons og
enten 110 eller 140 hk.

Dem har jeg kørt en del i og de er satme langsomme.

MVH Esben

Fra : Bjørn

Dato : 01-08-06 08:37

"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse

> Dem har jeg kørt en del i og de er satme langsomme.

Det tør siges - 37 sekunder på en 402 meter :)

Fra : Brian

Dato : 31-07-06 22:09

> [...]
> enten 110 eller 140 hk.
> Dem har jeg kørt en del i og de er satme langsomme.

Ja det kan man jo knap nok nøjes med i en bil på 1.3ton :)

Fra : ejs@stofanet.dk

Dato : 01-08-06 12:18

Brian skrev:

> "Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse
>
> Ja det kan man jo knap nok nøjes med i en bil på 1.3ton :)

Nej - det kan man sgu ikke :)

Jeg fatter iövrigt ikke hvorfor Beredskabsstyrelsen köber MB - fint
nok hvis de köbte top-modellerne med den nyeste teknik - men det er
det aldrig. Og med 18-årige knägte bag rattet burde bilerne väre med
skivebremser og automatgearkasse - hvem sagde Volvo!?!!

:)

MVH Esben

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-08-06 22:07

Bjørn skrev:
> [...]
> http://www.racetiming.dk/gallery/MVI_5238.AVI
> Som servicemeddelelse kan jeg fortælle at den røde var 7 sekunder hurtigere

Hvordan mon det ville se ud hvis de kom med en lufthavnsbrandbil?

--
MVH Finn Arbejdsgiverne brokker sig over at det ikke er til at finde
dansk arbejdskraft til serviceerhvervene. De kan da bare begynde at