Dør beklædning
Fra : Benny Hojvaelde

Dato : 31-07-06 12:46

Hej

En af mine højtalere i fordøren er afgået ved døden (den har haft en
alvorlig mislyd længe).

Min dyt er en Mondeo fra nov måned 96. Hvordan fa... får jeg
dør-beklædningen af?

Jeg har købt Hayens (hvis det staves sådan) men min beklædning er ikke som
vist i bogen.

Benny

Fra : Christopher Stein

Dato : 31-07-06 13:18

Benny Hojvaelde skrev:
> [...]
> dør-beklædningen af?
>
> Jeg har købt Hayens (hvis det staves sådan) men min beklædning er ikke som

der sidder skruer bag plastikdækslet ved dørgrebet
+ en skrue bag den runde blændprop ved døråbnerhåndtaget & ved sidedpejlet
desuden sidder der skruer i siden og bunden af beklædningen der holder
den fast..