Re: Store bryster = dårlige elsker
Fra : J¤mfruen\)

Dato : 21-06-01 06:59

Hejsa.

"JcLind" <jclind@adr.dk> skrev i en meddelelse
news:9gqtdu$eqf$2@news.inet.tele.dk...
> "Andreas træholt" <itto@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> snip
>
> Kære ven, du tager så grueligt fejl. Du tror at "G"-et betyder at kvinden
har
> store bryster. Desværre, bogstavet betyder at brysterne er brede og tykke.
Ikke
> at de er store (udaf eller nedaf) som så mange tror. En g-skål er for
kvinder
> hvis bryster er så brede at de går fra ca. midten af brystkassen og næsten
ud
> til armhulen.

Nu er jeg altså syerske( og designer), og Bogstavet efter målet angiver hvor
meget brystmålet er STØRRE end det mål der er taget rundt om brysterne. et
eks en
85A = måler kvinden 85 cm underbrysterne og ca 90 cm rundt om barmen.

Mine mål sådan bare til DIN oplysning er 85 cm under og 114 cm på ( UDEN
bh)...med bh der bare sidder så er mit brystmål 124.

Den med skålen er lidt kryptisk fordi de samme skålstørrelser ( på bøjlen)
bruges til flere forskellige Bh størrelser. Der laves ikke større bøjler end
E - så når man snakker om F -G -H størrelser så bruges stadigvæk DD eller E
bøjler men så tager man bare en bøjle til en bh med større omkreds - til
F.eks mine BHer bruges en Bøjle til en 95/100E

> Nogen gange kan lærdom gøre ondt fordi ens barnetro pludseligt
undermineres

ja og nogle gange kan folk tage så grueligt fejl ;)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : JcLind

Dato : 23-06-01 15:34

"J¤mfruen)" <jomfru-d@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

snip
> [...]
> bøjler men så tager man bare en bøjle til en bh med større omkreds - til
> F.eks mine BHer bruges en Bøjle til en 95/100E

Nå, ja, aha, ser man det, hmmm, tjaaaa, bum bum...

Det jeg sagde ang BH-skåle osv har jeg fra "damen" i Lingeri-kælderen. Hun må
sgu da vide hvad det handler om.
Ved du ikke at selvom en pige har små bryster, kan det godt være at hun skal
bruge en C-skål? Hvis hendes bryster er så brede at de bliver klemt i en A-skål,
så skal der altså en større skål til. Hvordan passer det så ind i din lille
teori?

VH jakob

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 24-06-01 08:07

> "J¤mfruen)" <jomfru-d@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det jeg sagde ang BH-skåle osv har jeg fra "damen" i Lingeri-kælderen. Hun

> sgu da vide hvad det handler om.

Tjah, hun er vel blot sælger ??

> [...]
A-skål,
> så skal der altså en større skål til. Hvordan passer det så ind i din

Det er ikke min teori, det er hvad man lærer som tilskærer, altså den der
designer mønstrene. Der er matematiske formler man bruger, nøjagtigt som når
man designer alt andet tøj. MEN som alle sikkert ved så er der forskel på
folk, og hvis man bruger en model til at designe efter - så vil det jo altid
passe den model bedre end andre faconer. Nøjagtigt som med bukser. Selv om
det er samme størrelse kan der være stor forskel på pladsen til numsen eller
lårene for slet ikke at tale om livet. Hver designer / fabrikant sætter sit
eget præg på modellerne. Sådan er det også i Bhér og hvis man som jeg har
"smalle" bryster i forhold til størrelsen ( hvor langt de rager ud foran) så
kommer man altså til at lede meget for at finde nogle der sidder
ordentligt - eller sy dem selv;)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)