BMW 7 Køb
Fra : Steffan Fallesen

Dato : 29-07-06 22:24

Hej Gruppe,

Jeg har i et stykke tid overvejet hvilken "nummer to bil" vi skal have.
Den vil ikke køre så mange km så det måtte gerne være en "sjov" bil.

Jeg tror det bliver en BMW 745 eller 735 fra 2003 eller 2004 med ca.
70tkm på bagen. Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på?

--
Best regards,
Steffan S. Fallesen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-07-06 22:49

Hej!

Steffan Fallesen wrote:
> Jeg tror det bliver en BMW 745 eller 735 fra 2003 eller 2004 med ca.
> 70tkm på bagen. Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på?

Ja, at du er et sv*n ))

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : TKK

Dato : 29-07-06 23:37

> Jeg tror det bliver en BMW 745 eller 735 fra 2003 eller 2004 med ca. 70tkm
> på bagen. Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på?

Find den hos en aut. BMW forhandler og køb den med 1 års garanti ->
www.bmw.de. Du bør klart købe 745i. Der bør ikke være noget du skal være
særlig opmærksom på med så ny en bil og en bil i denne klasse!

Mvh/Thomas Krath

Fra : MK

Dato : 30-07-06 07:23

"TKK" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der bør ikke være noget du skal være særlig opmærksom på med så ny en bil
> og en bil i denne klasse!

Jeg ville gøre mest ud at få afdækket bilens fortid og i den
forbindelse ikke mindst, om den har været skadet. Udstyrs-
niveauet tjekker man vha. stelnummeret hos BMW, hvor de
vha. nøglen også kan tjekke bilens km-tal. Fik jeg gjort ved
min importerede '03 BMW 530d touring steptronic

Fra : Morgan Jones

Dato : 30-07-06 06:34

> 70tkm på bagen. Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på?

Forsikring.

Mvh Morgan

Fra : Lars Knudsen

Dato : 30-07-06 09:30

Steffan Fallesen <no-ssf-spam@servage.net> wrote in news:eagjlt$1h7$1
@news01.versatel.de:

> 70tkm på bagen. Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på?

Reservedelspriser.

/lars

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 30-07-06 13:15

"Lars Knudsen" <sspaceman@gmail.com> wrote in message
> Steffan Fallesen <no-ssf-spam@servage.net> wrote in news:eagjlt$1h7$1
> @news01.versatel.de:

> Reservedelspriser.

BMW har faktisk rimelige reservedelspriser i forhold til hvad man regner
med.

Jacob (BMW E46)

Fra : Lars Knudsen

Dato : 30-07-06 13:43

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> wrote in news:44cca2de$0$13993
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> BMW har faktisk rimelige reservedelspriser i forhold til hvad man regner
> med.

Men 7'eren skulle vist være dyr - om det så er efter BMW forhold, eller
mere generelt ved jeg ikke.

/lars

Fra : Morgan Jones

Dato : 30-07-06 14:17

> BMW har faktisk rimelige reservedelspriser i forhold til hvad man regner
> med.

Ja, på 4 og 6 cylindrede modeller.

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 30-07-06 15:33

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> wrote in message

> Ja, på 4 og 6 cylindrede modeller.

Ok, ja så tager jeg det i mig igen, jeg har ikke haft fornøjelsen af at have
over 6 bmw cylindre endnu :)

Jacob (BMW E46)

Fra : Lars Knudsen

Dato : 31-07-06 21:30

On Sat, 29 Jul 2006 23:24:22 +0200, Steffan Fallesen
> [...]

>Jeg tror det bliver en BMW 745 eller 735 fra 2003 eller 2004 med ca.
>70tkm på bagen. Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på?

Jeg kiggede lidt på 530 vs 730 - fra 01/02 og forsikringen på 7-serien
var betragteligt højere.

Derudover tror jeg ikke du skal frygte så meget, den er jo knap kørt
til... Bare du sikrer dig at der ikke er pillet ved km tælleren.

Er det for sjov - så hedder det vel 745......

** Lars