Hvor sidder den elektriske termostat/føler~
Fra : Uffe Ravn

Dato : 29-07-06 10:21

Ja motorrummet er absolut udnyttet i sådan en miniOpel

Jeg kan simpelthen ikke finde termostaten til kølerblæseren. Jeg har kigget
så langt rundt i kølerkanten som jeg kan se og føle, men ikke fundet noget.

Jeg burde nok overtale min mor til at købe en Haynes manual.

Fejlen er naturligvis at kølerblæseren ikke starter, og selve blæseren er
afprøvet, men da jeg ikke kan finde termostatkontakten er det jo lidt svært
at måle på den.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Christian Hansen

Dato : 30-07-06 12:02

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote in message
> [...]
>
> Fejlen er naturligvis at kølerblæseren ikke starter, og selve blæseren er
> afprøvet, men da jeg ikke kan finde termostatkontakten er det jo lidt

Mon ikke det er nogenlunde det samme som på min Astra F.. Der sidder der et
stort trepolet stik på venstre side i bunden af køleren (hvis du står foran
bilen og kigger ned..)

mvh
Christian Hansen
www.nmweb.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 02-08-06 21:53

Christian Hansen wrote:

> Mon ikke det er nogenlunde det samme som på min Astra F.. Der sidder
> der et stort trepolet stik på venstre side i bunden af køleren (hvis
> du står foran bilen og kigger ned..)

Det gør der.

Den er skiftet og blæseren "spiller igen"

Mvh. Uffe Ravn