Re Bagagerumsklap Golf
Fra : ERLO

Dato : 29-07-06 09:55

SVAR:
Nogle gange kan det hjælpe at vende gasfjedrene om.
Det skal være sådan at den del af cylinderrøret, hvor stempelstangen kommer
ud, skal vende nedad når klappen er lukket.
Desværre er det ikke altid muligt at vende gasfjedre.
Som en kontrol om gasfjedrene er vendt rigtigt så skal man bemærke at
bagklappen bremses ned i hastighed lige inden fuldt udslag nåes.
Mvh. ERLO

--
***STØDDÆMPERE***
til alle biler haves