Skoda "Anders And bil"
Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-07-06 17:01

Så lige en Skoda i dag, mellem Herning og Arnborg, som jeg ikke regnede
med skulle se.

Det var en Skoda i nogenlunde samme størrelse som en Polo eller en Golf.
(Til mig at se er den nye Polo lige så stor som Golf var for en del år
siden.)

Men der omkring i størrelse.

Dernæst var det en pickup.

Og nu kommer der "tricky".

Den var på hvide (danske) plader og omme i ladkassen var der anbragt sæder.

Der var ikke tag over de bagerste sæder. Og om der var åben mellem
sæderækkerne nåede jeg ikke at se.

Er det noget hjemmeflikket noget, eller findes den som model?

--
MVH Finn Arbejdsgiverne brokker sig over at det ikke er til at finde
dansk arbejdskraft til serviceerhvervene. De kan da bare begynde at

Fra : Kent Glerup

Dato : 28-07-06 17:09

On Fri, 28 Jul 2006 18:01:07 +0200, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

> [...]
>
>Og nu kommer der "tricky".
>
>Den var på hvide (danske) plader og omme i ladkassen var der anbragt sæder.

Det må være den her du (desværre) har set:

http://www.netcarshow.com/skoda/1999-felicia_fun/

Som de antyder i navnet, er den lavet for sjov...

/Kent Glerup

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 28-07-06 17:16

"Kent Glerup" <kentYEAH@glerup-olesenRIGHT.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Sikker på dk plader ?
http://www.skoda.ch/skoda/news/sub.jsp?cat=skn&id=1328&source=global

/ad

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-07-06 17:38

Awul Dasfilshabeda wrote:

> Sikker på dk plader ?
> http://www.skoda.ch/skoda/news/sub.jsp?cat=skn&id=1328&source=global

De findes i hvert fald...

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-07-06 18:24

Awul Dasfilshabeda skrev:
> Sikker på dk plader ?
> http://www.skoda.ch/skoda/news/sub.jsp?cat=skn&id=1328&source=global

Ja. Og det er ikke den du giver link til, men en af dem Kent linker til.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-07-06 18:21

Kent Glerup skrev:
> Det må være den her du (desværre) har set:
> http://www.netcarshow.com/skoda/1999-felicia_fun/
> Som de antyder i navnet, er den lavet for sjov...

Det eneste der ikke passer er nummerpladen. Den jeg så var på danske
plader. Men derfor kan det jo godt være samme bil, der blot er købt til
Danmark.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-07-06 17:15

Finn Guldmann skrev:

> Den var på hvide (danske) plader og omme i ladkassen var der anbragt
> sæder.
> Der var ikke tag over de bagerste sæder. Og om der var åben mellem
> sæderækkerne nåede jeg ikke at se.

Sæderne kan skubbes ind og ud så ladlængden bliver større eller mindre,
mener jeg.

Der var en 3-4 stykker til salg for ½ år siden - alle gule.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Kim Olsen

Dato : 28-07-06 18:40

Jeg er næsten helt sikker på, at samtlige forhandlere fik (ret til at købe)
et stk. Felicia fun da de kom frem.

Lokalt kører der flere, og den lokale skodaforhandler, har stadig sin til
kundebil.

kim olsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-07-06 17:40

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=45218751

Fra : Kenned

Dato : 30-07-06 08:32

meddelelse news:44ca3ddf$0$15784$14726298@news.sunsite.dk...

> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=45218751

Den er da osse vældig raffi, men jeg ville da ikke gi 100k for den....

Kenned