/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
jeg giver mig : THansen er kun lort :-/
Fra : tb


Dato : 28-07-06 07:32

Jeg har købt meget der gennem tiden, velvidende at kvaliteten var tvivlsom.
Jeg vurderer altid om besværet ved at skifte kontra besparelsen. Ex ville
jeg aldrig montere en thansen kobling, men et oliefilter, bremseklods,
kuglelejre eller noget andet der hurtigt kan skiftes igen er ok.

For to uger siden købte jeg et stik til mit anhængertræk, for som jeg tænkte
: DET kan sgu da ikke andet end at virke. Så simpel en ting.


Nå, men for 100kr får jeg et stik + et kabel der er monteret fast i stikket.
Hjem at montere og her er så første problem. Hvad end det kabel er lavet af,
så er det aldeles umuligt at lodde i. Hmm, nå, jamen så på med klemmesko,
selvom det ikke er min stil

Nu er der så gået 14 dage og traileren har været på tre gange. Sidst var
der flere der dyttede af mig da de overhalede (sen aften på autobahn)
Da jeg kommer hjem, konstaterer jeg at der er nul lys på traileren. Stikket
er gået i stykker, således at polerne bliver mast ind i stikket når man
sætter trailerstikket på. FLOT!!!!

Jeg er ked af at sige det, men jeg ved efterhånden ikke hvad man kan købe
ved thansen. Mit mål var at få ok stumper billigere end ved de originale,
men det thansen sælger har sandsynligvis som mål blot at være billigt, mere
end at det også skal virke....



 
 
Ukendt (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-07-06 07:44

> Jeg er ked af at sige det, men jeg ved efterhånden ikke hvad man kan købe
> ved thansen. Mit mål var at få ok stumper billigere end ved de originale,
> men det thansen sælger har sandsynligvis som mål blot at være billigt,
> mere end at det også skal virke....

Jeg har købt Tandrem + hjul til min galant, og det var af de mærker man også
koøber hos merkonom ol. og trækket på galanten er også fra Thansen, det er
fra dansk anhænger et-eller-andet fabrik, og er super, stikket købte jeg dog
på ebay, da der der var til mit originale ledningsnet

Så noget godt har de altså..

Mvh
Morten



Patrick (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Patrick


Dato : 28-07-06 08:11

Enig!
Thansen er kun lort, jeg har kun haft dårlige erfaringer med dem.. Det er
godt nok lidt billigere, men kvaliteten er sku ikke iorden. Jeg har droppet
dem, og vil meget hellere bruge flere penge på noget ordenligt noget.


Mvh
Patrick

"tb" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:eacb16$2ao$1@newsbin.cybercity.dk...
> Jeg har købt meget der gennem tiden, velvidende at kvaliteten var
> tvivlsom. Jeg vurderer altid om besværet ved at skifte kontra besparelsen.
> Ex ville jeg aldrig montere en thansen kobling, men et oliefilter,
> bremseklods, kuglelejre eller noget andet der hurtigt kan skiftes igen er
> ok.
>
> For to uger siden købte jeg et stik til mit anhængertræk, for som jeg
> tænkte : DET kan sgu da ikke andet end at virke. Så simpel en ting.
>
>
> Nå, men for 100kr får jeg et stik + et kabel der er monteret fast i
> stikket. Hjem at montere og her er så første problem. Hvad end det kabel
> er lavet af, så er det aldeles umuligt at lodde i. Hmm, nå, jamen så på
> med klemmesko, selvom det ikke er min stil
>
> Nu er der så gået 14 dage og traileren har været på tre gange. Sidst var
> der flere der dyttede af mig da de overhalede (sen aften på autobahn)
> Da jeg kommer hjem, konstaterer jeg at der er nul lys på traileren.
> Stikket er gået i stykker, således at polerne bliver mast ind i stikket
> når man sætter trailerstikket på. FLOT!!!!
>
> Jeg er ked af at sige det, men jeg ved efterhånden ikke hvad man kan købe
> ved thansen. Mit mål var at få ok stumper billigere end ved de originale,
> men det thansen sælger har sandsynligvis som mål blot at være billigt,
> mere end at det også skal virke....
>



Klaus G. (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 28-07-06 11:18

> Thansen er kun lort, flere penge på noget ordenligt noget.
> *KLIP*
Dvs. at fordi Thansen sælger Lexani fælge, så er de pludselig noget lort?
Hvad med Cerwin Vega, Phoenix Gold, Borbet fælge? Der viskere skulle også
være ganske gode. Og Catrol som laver en god olie må også være noget hø, for
slemme Thansen sælger det jo...

Synes det er noget voldsomt at melde ud at samtlige vare er noget lort, når
man ikke engang har kendskab til dem.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk



KO (28-07-2006)
Kommentar
Fra : KO


Dato : 28-07-06 12:52

>> Thansen er kun lort, flere penge på noget ordenligt noget.
>> *KLIP*
> Dvs. at fordi Thansen sælger Lexani fælge, så er de pludselig noget lort?
> Hvad med Cerwin Vega, Phoenix Gold, Borbet fælge? Der viskere skulle også
> være ganske gode. Og Catrol som laver en god olie må også være noget hø,
> for
> slemme Thansen sælger det jo...
>
> Synes det er noget voldsomt at melde ud at samtlige vare er noget lort,
> når
> man ikke engang har kendskab til dem.

Nej, ikke alt er lort. Men utrolig mange af deres reservedele til biler er i
hvert fald! Og det er vel i virkeligheden her, man burde satse lidt mere på
kvalitet? Også selvom en givet ting bliver dyrere!!



Hans Paulin \(6310\) (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 28-07-06 12:56

Klaus G. skrev:

> Der viskere
> skulle også være ganske gode.

Jeg ved ikke - har vist købt 3 af deres viskerblade-sæt - men i dag har jeg
købt Champion (da jeg ikke kunne få Bosch) da jeg ikke synes at thansens
blade holder.
--
Med venlig hilsen
Hans
http://kortlink.dk/2hsd



Brian (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 28-07-06 13:50

Hans Paulin (6310) skrev:
> Klaus G. skrev:
>
>> Der viskere
>> skulle også være ganske gode.
>
> Jeg ved ikke - har vist købt 3 af deres viskerblade-sæt - men i dag
> har jeg købt Champion (da jeg ikke kunne få Bosch) da jeg ikke synes
> at thansens blade holder.

Klaus henviser nok til at de også sælger Valeo til fornuftige priser.

/Brian



Hans Paulin \(6310\) (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 28-07-06 13:52

Brian skrev:

> Klaus henviser nok til at de også sælger Valeo til fornuftige priser.

Det var så *dem* jeg købte!

Synes Bosch var mere holdbare!
--
Med venlig hilsen
Hans
http://kortlink.dk/2hsd



Brian (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 28-07-06 13:57

Hans Paulin (6310) skrev:
> Brian skrev:
>
>> Klaus henviser nok til at de også sælger Valeo til fornuftige priser.
>
> Det var så *dem* jeg købte!

Hmm...

> Synes Bosch var mere holdbare!

Det er nok sådan en Toyota-jolle der slider dem skæve

/Brian



Hans Paulin \(6310\) (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 28-07-06 14:08

Brian skrev:

> Det er nok sådan en Toyota-jolle der slider dem skæve

Osse en Opel-jolle i sin tid!?
--
Med venlig hilsen
Hans
http://kortlink.dk/2hsd



Brian (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 28-07-06 14:13

Hans Paulin (6310) skrev:
> Brian skrev:
>
>> Det er nok sådan en Toyota-jolle der slider dem skæve
>
> Osse en Opel-jolle i sin tid!?

I en Opel?! Det kan sgutte passe... det må tilskrives en
bruger/monteringsfejl

/Brian



Hans Paulin \(6310\) (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 28-07-06 14:16

Brian skrev:

> I en Opel?! Det kan sgutte passe... det må tilskrives en
> bruger/monteringsfejl

Man har et nært forhold til Opel?!
--
Med venlig hilsen
Hans
http://kortlink.dk/2hsd



Hans Paulin \(6310\) (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 28-07-06 14:19

Hans Paulin (6310) skrev:

> Man har et nært forhold til Opel?!

Eller det er måske tyske biler i almindelighed - Hitler-cykler i
særdeleshed!?
--
Med venlig hilsen
Hans
http://kortlink.dk/2hsd



Brian (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 28-07-06 14:24

Hans Paulin (6310) skrev:

>> Man har et nært forhold til Opel?!
>
> Eller det er måske tyske biler i almindelighed - Hitler-cykler i
> særdeleshed!?

Jeg ved ikke hvad du insinuerer, men jo... jeg synes Opel er et
fortræffeligt stykke automobil

/Brian



Hans Paulin \(6310\) (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 28-07-06 14:29

Brian skrev:

> Jeg ved ikke hvad du insinuerer, men jo... jeg synes Opel er et
> fortræffeligt stykke automobil

Så vil jeg bestemt ikke ta din glæde fra dig

Var selv glad for min Kadett GSi, som jeg solgte for ½ år siden
--
Med venlig hilsen
Hans
http://kortlink.dk/2hsd



Martin Johansen [600~ (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 28-07-06 13:17

In article <44c9e468$0$15790$14726298@news.sunsite.dk>,
"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote:

> Synes det er noget voldsomt at melde ud at samtlige vare er noget lort, når
> man ikke engang har kendskab til dem.

Det er meget normalt for pøbelen at gøre det...

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Brian (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 28-07-06 13:51

Martin Johansen [6000] skrev:

> Det er meget normalt for pøbelen at gøre det...

Pøbelen ? Who died and made you king!?

/Brian



Martin Johansen [600~ (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 28-07-06 16:22

In article <44ca0838$0$15781$14726298@news.sunsite.dk>,
"Brian" <nej@tak.du> wrote:

> Martin Johansen [6000] skrev:
>
> > Det er meget normalt for pøbelen at gøre det...
>
> Pøbelen ? Who died and made you king!?

Læser du ikke aviser???

Nej det jeg mener er, at det er meget normalt for folk der ikke sætter
sig ind i tingene at udtale den slags..

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Kim Jespersen (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Kim Jespersen


Dato : 28-07-06 14:17

Patrick skrev:
> Enig!
> Thansen er kun lort, jeg har kun haft dårlige erfaringer med dem.. Det er
> godt nok lidt billigere, men kvaliteten er sku ikke iorden. Jeg har droppet
> dem, og vil meget hellere bruge flere penge på noget ordenligt noget.
>

Når jeg har handlet med Tante Hansen, så har det altid været små næsten
ligegyldige ting, som armlæn, kopholder og lign. men jeg har da købt et
sæt vindafvisere, som ikke er så ringe endda, men reservedele ved jeg sq
ikk helt. Der er jeg godt tilfreds med Krogslunds kvalitet.
Husk lige på at det med reservedele er lidt mere vitale for bilen og der
er det rigtigt at det er skidt, rigtigt skidt at få noget lort.

Hvis man er rigtig ivrig efter at spare lidt penge, så kan der være en
pris der skal betales på et andet punkt og sikkerhed og kvalitet i
reservedele kan være trist at spare på.

Jesper Sørensen (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Jesper Sørensen


Dato : 28-07-06 16:54

> Jeg er ked af at sige det, men jeg ved efterhånden ikke hvad man kan købe
> ved thansen. Mit mål var at få ok stumper billigere end ved de originale,
> men det thansen sælger har sandsynligvis som mål blot at være billigt,
> mere end at det også skal virke....

Ja deres kunder vil bare have det så billigt som muligt. Så er det lige
meget om det er lavet af kinesiske børnearbejdere, for en skål ris om ugen,
og kun er lavet til at holde til det er kommet over disken.
Der er efterhånden mange eksembler her i gruppen der fortæller at man skal
holde sig fra den biks.



Esben (29-07-2006)
Kommentar
Fra : Esben


Dato : 29-07-06 15:54

"Jesper Sørensen" <nomail@nomail.de> skrev i en meddelelse
news:44ca3320$0$179$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Ja deres kunder vil bare have det så billigt som muligt. Så er det lige
> meget om det er lavet af kinesiske børnearbejdere, for en skål ris om
> ugen, og kun er lavet til at holde til det er kommet over disken.
> Der er efterhånden mange eksembler her i gruppen der fortæller at man skal
> holde sig fra den biks.

Men så længe deres forretning går forrygende, så ændrer de nok ikke så
meget.

--
Esben



Per Beer Hansen (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 28-07-06 18:47

tb wrote:
> Jeg har købt meget der gennem tiden, velvidende at kvaliteten var
> tvivlsom. Jeg vurderer altid om besværet ved at skifte kontra
> besparelsen. Ex ville jeg aldrig montere en thansen kobling, men et
> oliefilter, bremseklods, kuglelejre eller noget andet der hurtigt kan
> skiftes igen er ok.
> For to uger siden købte jeg et stik til mit anhængertræk, for som jeg
> tænkte
>> DET kan sgu da ikke andet end at virke. Så simpel en ting.
>
>
> Nå, men for 100kr får jeg et stik + et kabel der er monteret fast i
> stikket. Hjem at montere og her er så første problem. Hvad end det
> kabel er lavet af, så er det aldeles umuligt at lodde i. Hmm, nå,
> jamen så på med klemmesko, selvom det ikke er min stil
>
> Nu er der så gået 14 dage og traileren har været på tre gange. Sidst
> var der flere der dyttede af mig da de overhalede (sen aften på
> autobahn) Da jeg kommer hjem, konstaterer jeg at der er nul lys på
> traileren. Stikket er gået i stykker, således at polerne bliver mast ind i
> stikket når man sætter trailerstikket på. FLOT!!!!
>
> Jeg er ked af at sige det, men jeg ved efterhånden ikke hvad man kan
> købe ved thansen. Mit mål var at få ok stumper billigere end ved de
> originale, men det thansen sælger har sandsynligvis som mål blot at
> være billigt, mere end at det også skal virke....

Jeg har ikke handlet det helt store ved T Hansen, men det jeg har handlet
der, det er vel ca. sådan fifty/fifty mht skrammel/non skrammel.
Købte for en del år siden noget mobil telefon udstyr (ja det var dengang de
startede med det og altså inden autoreservedele, de havde også kun én
forretning/butik dengang, nemlig i Middelfart) og det var noget forfærdeligt
skrammel jeg fik.
Handlede der så ikke i en del år lige indtil sidste sommer, hvor jeg købte
en tagboks og 2 kopholdere og det køb har jeg ikke fortrudt endnu, det
virker bare
Kopholderne er vist også af "R-Racing" typen
Har dog aldrig købt reservedele hos dem, men har da set i deres
hustandsomdelte reklamer, at de har både Cervin Vega højttalere, Continental
dæk, GoodYear tand og kileremme osv. så det er vel ikke det hele hos dem der
er skrammel.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Masser af bil videoer



Kate (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Kate


Dato : 28-07-06 19:54

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in
news:h5syg.78$zh4.36@news.get2net.dk:

> 2 kopholdere

Nu har flere nævnt kopholder. Hvordan monteres disse i bilen? So ein
ding will ich auch haben.....Eller noget

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Patrick (28-07-2006)
Kommentar
Fra : Patrick


Dato : 28-07-06 21:32

Jeg har været hos Thansen og købe Oliefilter, Komplet udstødning og andre
små reservedele. Jeg er i hvert fald færdig med og handle med dem..
Oliefilteret viste sig, at være noget lort, udstødningen var en dårlig
efterligning og passe næsten. Synes ikke man kan kalde deres varer kvalitet.
:S

Slut med dem!

Mvh


"tb" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:eacb16$2ao$1@newsbin.cybercity.dk...
> Jeg har købt meget der gennem tiden, velvidende at kvaliteten var
> tvivlsom. Jeg vurderer altid om besværet ved at skifte kontra besparelsen.
> Ex ville jeg aldrig montere en thansen kobling, men et oliefilter,
> bremseklods, kuglelejre eller noget andet der hurtigt kan skiftes igen er
> ok.
>
> For to uger siden købte jeg et stik til mit anhængertræk, for som jeg
> tænkte : DET kan sgu da ikke andet end at virke. Så simpel en ting.
>
>
> Nå, men for 100kr får jeg et stik + et kabel der er monteret fast i
> stikket. Hjem at montere og her er så første problem. Hvad end det kabel
> er lavet af, så er det aldeles umuligt at lodde i. Hmm, nå, jamen så på
> med klemmesko, selvom det ikke er min stil
>
> Nu er der så gået 14 dage og traileren har været på tre gange. Sidst var
> der flere der dyttede af mig da de overhalede (sen aften på autobahn)
> Da jeg kommer hjem, konstaterer jeg at der er nul lys på traileren.
> Stikket er gået i stykker, således at polerne bliver mast ind i stikket
> når man sætter trailerstikket på. FLOT!!!!
>
> Jeg er ked af at sige det, men jeg ved efterhånden ikke hvad man kan købe
> ved thansen. Mit mål var at få ok stumper billigere end ved de originale,
> men det thansen sælger har sandsynligvis som mål blot at være billigt,
> mere end at det også skal virke....
>



Ukendt (30-07-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-07-06 11:23

On Fri, 28 Jul 2006 08:32:07 +0200, "tb" <skodskod@yahoo.com> wrote:

>Jeg har købt meget der gennem tiden, velvidende at kvaliteten var tvivlsom.
>Jeg vurderer altid om besværet ved at skifte kontra besparelsen. Ex ville
>jeg aldrig montere en thansen kobling, men et oliefilter, bremseklods,
>kuglelejre eller noget andet der hurtigt kan skiftes igen er ok.
>
>For to uger siden købte jeg et stik til mit anhængertræk, for som jeg tænkte
>: DET kan sgu da ikke andet end at virke. Så simpel en ting.
>
>
>Nå, men for 100kr får jeg et stik + et kabel der er monteret fast i stikket.
>Hjem at montere og her er så første problem. Hvad end det kabel er lavet af,
>så er det aldeles umuligt at lodde i. Hmm, nå, jamen så på med klemmesko,
>selvom det ikke er min stil
>
>Nu er der så gået 14 dage og traileren har været på tre gange. Sidst var
>der flere der dyttede af mig da de overhalede (sen aften på autobahn)
>Da jeg kommer hjem, konstaterer jeg at der er nul lys på traileren. Stikket
>er gået i stykker, således at polerne bliver mast ind i stikket når man
>sætter trailerstikket på. FLOT!!!!
>
>Jeg er ked af at sige det, men jeg ved efterhånden ikke hvad man kan købe
>ved thansen. Mit mål var at få ok stumper billigere end ved de originale,
>men det thansen sælger har sandsynligvis som mål blot at være billigt, mere
>end at det også skal virke....
>

Det er dog Ikke alting der er lort ved T.Hansen.. Men jeg kan nu
sagtens følge dig.
Tjek min polo tråd. så finder du ud af hvad jeg lige har været
igennem.
Og derfor handler jeg heller ikke bildele ved T.Hansen mere..

vh. Lars

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408596
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste