Forkofanger til Mondeo fra 97
Fra : Peer

Dato : 28-07-06 00:31

Hej NG!

Er der nogen som kender et godt sted hvor man kan få fat i en forkofanger
til en Mondeo fra 97?

Der var en trailer som tabte en træplade ud af ladet i dag, så den klaskede
lige op og smadrede kofangeren (men heldigvis ikke andet). Så nu skal jeg
have fundet en ny... : /

Jeg har søgt på diverse skrothandlere, men de har ikke umiddelbart nogen på
lager. Jeg skal gerne bruge den så hurtigt som muligt, så alle råd vil blive
taget i mod med kyshånd.

Jeg ville jo helst have den i org. mørkeblå metalic - men det kan jeg jo
altid få malet hvis det er eneste mulighed.

Hvad koster sådan noget at få fixet?

Mvh
Peer

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-06 01:15

"Peer" <mesteren@[fjernlige]mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ville jo helst have den i org. mørkeblå metalic - men det kan jeg jo
> altid få malet hvis det er eneste mulighed.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=730486672&n=368786209&pn=646388876

749,- og en 2 til 2.500,- for at få den malet

--
Tom