Lola, kære Lola
Fra : Basil

Dato : 27-07-06 19:15

Tjek dk.binaer.motor hvis du skal se hvilken Lola der ankom til DK i
dag.
Kai

Fra : AW på ZRX

Dato : 27-07-06 20:59

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in message
> Tjek dk.binaer.motor hvis du skal se hvilken Lola der ankom til DK i

Hvad er historien bag. Det er en fin bil.

Allan

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 27-07-06 22:23

"AW på ZRX" <allan@malwisFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> "Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in message
>
> Hvad er historien bag. Det er en fin bil.
>
> Allan

Og hvis man nu gerne ville se den køre sammen med/mod Porschen - ku du så
også fortælle hvornår man har chancen ?

--
Jesper Hedegaard

GS500E når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Basil

Dato : 28-07-06 06:22

Jesper Hedegaard har bragt dette til os:
> "AW på ZRX" <allan@malwisFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvis man nu gerne ville se den køre sammen med/mod Porschen - ku du så
> også fortælle hvornår man har chancen ?

Jeg kender ikke historien endnu.
Lørdag d. 5. august i Fælledparken (www.chgp.dk) er muligheden der.
Jeg kan ikke lige gennemskue hvornår de forskellige klasser skal køres.
Kai