BMW E46 CD-ROM - TIS, CIS, MIS ??
Fra : Flemming Kanstrup

Dato : 25-07-06 11:02

Hej NG

Jeg mener at have læst at der findes en CD-ROM fra BMW, der beskriver
hvordan man skifter/montere diverse ting i sin BMW. Det er vist en original
én, der er beregnet til værkstederne. Jeg kan ikke huske hvad den hedder,
men er det ikke noget med TIS/CIS/MIS et-eller-andet?

Er der én der har den, der kan fortælle mig om det er vanskeligt at skifte
de gummilister i dørene hvor sideruderne kører i (de hedder vist window
guides) - altså - skal døren skilles af, skal de limes i, etc.

pft,

Flemming Kanstrup
E46 320d Touring 2002

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-06 11:09

> [...]
> original én, der er beregnet til værkstederne. Jeg kan ikke huske hvad den
> hedder, men er det ikke noget med TIS/CIS/MIS et-eller-andet?

Hejsa Flemming..

Det hedder TIS, og deres reservedels katalog hedder ETK..

Jeg sender dig lige en mail..

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-06 11:09

> Jeg sender dig lige en mail..

nej det gør jeg ikke, for det er da vist ikke en gyldig mail du har, så kan
du sende mig en

Mvh
Morten

Fra : Flemming Kanstrup

Dato : 25-07-06 12:10

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message

> nej det gør jeg ikke, for det er da vist ikke en gyldig mail du har, så
> kan du sende mig en
>
> Mvh
> Morten

Done.