bilpriser.dk contra bilbasen.dk
Fra : npw

Dato : 24-07-06 17:50

Da jeg har planer om at skifte bil, har jeg prøvet at finde ud af,
hvor lidt jeg kan regne med at få for den "gamle".
Når jeg indtaster præcis de samme oplysninger i de to programmer,
får jeg en prisforskel på ca 10000 kr. Bilbasen ligger højest 77900
mod Bilprisers 67300 (hvis jeg køber brugt hos forhandleren - køber
jeg ny får jeg kun 63600). Ved rent salg er priserne 70900 og 59400.

Begge steder har man den rigtige nypris 139000 i 2002. (Fiat Punto
1,2).

Hvad skal man tro på? Jeg kan selvfølgelig gå ind og spørge, men
vil gerne være forberedt!

mvh Niels W.