Volvo C30
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-07-06 16:01

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 16:15

>"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse
>news:1153753274.223907.245530@p79g2000cwp.googlegroups.com...
>Den ser da fræk ud:

>http://www.km77.com/marcas/volvo/2007/c30/gama/g01.asp

Synes den ligner en Volvo lidt for meget

--
Tom

Fra : Rune Larsen

Dato : 24-07-06 17:21

Tom wrote:

> Synes den ligner en Volvo lidt for meget

Enig! Bagenden ligner Volvos tidligere forsøg på en lille sporty bil.
C30 er bare mere buttet - ikke meget "hot hatch" over det design.
Sportsligt design og Volvo forbliver modætninger i min verden.

Motorprogrammet for C30 mangler midten. De fleste vil nok købe den med
1,6l diesel m. 109 hk, som er i underkanten. Derfra et stort spring til
de to 5-cylindrede på hhv. 180 og 220 hk, som for de fleste nok bliver
ubetalelige i såvel indkøb som benzinforbrug.

Tror Volvo får svært ved at konkurere med fx den nye Civic, hvis C30
skal forestille fremtidens bil.

Mvh Rune Larsen
Honda Civic, 1998

Fra : Ivar

Dato : 24-07-06 20:20

Rune Larsen skrev:

> Tror Volvo får svært ved at konkurere med fx den nye Civic, hvis C30
> skal forestille fremtidens bil.

Jeg tror ikke, at det er den Volvo regner som den største konkurrent.
Når Volvo skriver C bag på en bil, er den ikke billig. Den kommer nok
til koste op mod det dobbelte af Civicen.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Brian

Dato : 24-07-06 17:30

Tom skrev:

> Synes den ligner en Volvo lidt for meget

Jeg synes den ligner sådan en her: http://en.wikipedia.org/wiki/AMC_Gremlin
Såvidt jeg kan forstå i amerikanske film, er det ikke ligefrem en bil med
høj status

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 17:45

> Jeg synes den ligner sådan en her:
> http://en.wikipedia.org/wiki/AMC_Gremlin
> Såvidt jeg kan forstå i amerikanske film, er det ikke ligefrem en bil med
> høj status

Rigtigt, den du linker til har status som en Skoda LS har/havde i danmark

--
Tom

Fra : niels

Dato : 24-07-06 18:16

> Den ser da fræk ud:
>
> http://www.km77.com/marcas/volvo/2007/c30/gama/g01.asp

Noget mere vovet design end Volvo normalt går ud med, og den ser da
noget mere frisk ud end eks. Audi A3, som den nok skal konkurrere med.

Nieles

Fra : Peter Frost

Dato : 24-07-06 18:47

Niels skrev:

>Noget mere vovet design end Volvo normalt går ud med, og den ser da
>noget mere frisk ud end eks. Audi A3, som den nok skal konkurrere med.
>
>Nieles

Ja også det der kun standart, den bliver endnu mere raf, med farvet skørter
!

Se eventuelt :

http://www.swedespeed.com/gallery/gallery2.php?mode=album&album=/Concept%20Cars/C30%20Concept

--
Med Venlig Hilsen
Peter Frost - www.gregand.dk

Fra : Lars Jensen

Dato : 24-07-06 22:29

Lars Hoffmann skrev:
> Den ser da fræk ud:
>
> http://www.km77.com/marcas/volvo/2007/c30/gama/g01.asp

Jeg synes der er lidt Civic over den....

Lars B