Bule
Fra : Patrick

Dato : 23-07-06 23:11

Hej.

Har en ven som lige ramte hjørnet af en anden bil, da han skulle parkere.
Så der kom en lille bule i hans egen bil.. Skete intet med den anden.
Bulen er måske ca 20x20cm og er ikke presset så meget ind.
Nogen idé om, hvor meget det vil koste? Eller om man kan lave det selv?

På forhånd tak!

--
Med venlig hilsen / Best regards
Patrick Frederiksen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-07-06 23:22

Patrick skrev:

> Nogen idé om, hvor meget det vil koste?

Jeg gav en hund med det hele for en ret lille bule (en måge havde tabt et
kødben på fronthjelmen!), men jeg bor så osse i Jylland.

Chips-away og Dent-away (stavemåde?) har vist mere pebrede priser

> Eller om man kan lave det
> selv?

En blød bule kunne man til dels selv rette ud - enten ved at trykke
indefra - eller ved at suge udefra med en sugekop til afløbet.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-07-06 06:20

> En blød bule kunne man til dels selv rette ud - enten ved at trykke
> indefra - eller ved at suge udefra med en sugekop til afløbet.
> --
Eller sugekop til fx. legetøj. Ellers en stang lim til limpistolen som
varmes i enden. Husk under alle omstændigheder at lune lakken så den ikke
springer :(. Jeg har rettet op på flere Bilka-buler på den måde, sugekoppen
er bedst - især hvis man lige spytter på den.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-07-06 06:31

Jørgen M. Rasmussen skrev:

> sugekoppen er bedst - især hvis man lige spytter på den.

Helt klart
Hans
http://kortlink.dk/2hsd