Eftermontere Aircon i VW Golf IV
Fra : CNS

Dato : 23-07-06 22:07

Jeg har netop købt en Golf IV Basis (model superskrabet) fra '99 og
ville egentlig gerne ha' haft en model med aircon .. og så tænkte jeg på
at man jo nok kan få sådan noget eftermonteret.

- men spørgsmålet er så... hvor laver de sådan noget og hvad skal man
slippe for at få sådan en omgang udstyr monteret?

Christian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-07-06 05:04

CNS skriver:

> Jeg har netop købt en Golf IV Basis (model superskrabet) fra '99 og
> ville egentlig gerne ha' haft en model med aircon .. og så tænkte jeg på
> at man jo nok kan få sådan noget eftermonteret.

15.000 kr op af lommen (mindst).

Kan du selv montere det ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : CNS

Dato : 24-07-06 15:54

Nej, kan og vil ikke montere det selv .. er det noget med at man kan
spare en pæn slat ved at få det lavet i Flensburg?

/Christian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-07-06 21:16

CNS skriver:

> Nej, kan og vil ikke montere det selv .. er det noget med at man kan
> spare en pæn slat ved at få det lavet i Flensburg?

Pas.

Ring til dem og hør, hvad de skal have for det...

Fra : Kim H

Dato : 24-07-06 05:32

"CNS" <cns@FJERNstaehr-it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - men spørgsmålet er så... hvor laver de sådan noget og hvad skal man
> slippe for at få sådan en omgang udstyr monteret?

Hej her er et link til EBAY
http://cgi.ebay.de/Klimaanlage-Diavia-fuer-VW-Golf-IV-4-komplett-NEU_W0QQitemZ330006637657QQihZ014QQcategoryZ99370QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Du kan købe en DIAVIA Aircon i Tyskland incl. montering for 15.000 kr hos
forhandler har jeg set engang
Mvh. Kim

Fra : Lars

Dato : 24-07-06 16:54

"Kim H" <kim014@mail.dk> wrote in message

> "CNS" <cns@FJERNstaehr-it.dk> skrev i en meddelelse

Jeg fik det monteret i min gamle A3'ere tilbage i 2001 hos Autohuset
Hørsholm... Det koste 25k kr. Men så smadrede de også bilen.....
Pisse fedt. Uanset hvad du gør så få det ikke lavet der!
vh Lars