Sidste syn på nettet
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-07-06 11:37

Nu blev jeg nysgerrig med hensyn til hvor den plade på den smadrede bil
egentlig hører til - hvor er det man går ind på nettet og finder oplysninger
om sidste syn?

Det ser ud som om muligheden ikke eksisterer mere?

--
Per, Esbjerg

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-07-06 11:55

Per Henneberg Kristensen skrev:

> [...]
> oplysninger om sidste syn?
>
> Det ser ud som om muligheden ikke eksisterer mere?

Kan du hente noget hér:

http://www.biltorvet.dk/minbil/minbil.asp

(Jeg kan ikke se noget dér i dag - har overskredet mine 5 gange pr. dag
)
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-07-06 12:52

Hans Paulin (6310) wrote:

> Kan du hente noget hér:
>
> http://www.biltorvet.dk/minbil/minbil.asp
>
> (Jeg kan ikke se noget dér i dag - har overskredet mine 5 gange pr.
> dag )

Toyota Carina 1.6 fra tadahhh 93 :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-07-06 12:56

Per Henneberg Kristensen skrev:

> Toyota Carina 1.6 fra tadahhh 93 :)

Hæ hæ!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Møller

Dato : 23-07-06 13:49

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message

> Hæ hæ!

Vær lige opmærksom på, at I på:
http://www.bilboksen.dk/
kun kan se biler der har været til syn hos Applus, andre vises ikke, og FS,
får godt nok indberetninger fra alle, men har svaret mig, at de ikke bliver
sammenkørt

Her kan man se hvornår bilen sidst er synet, men ikke resultat.
http://www.biltorvet.dk/minbil/minbil.asp

Møller

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-07-06 13:53

Møller skrev:

> [...]
> de ikke bliver sammenkørt
>
> Her kan man se hvornår bilen sidst er synet, men ikke resultat.

Tak for input!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Finn Guldmann

Dato : 23-07-06 14:41

Hans Paulin (6310) skrev:
> Kan du hente noget hér:
> http://www.biltorvet.dk/minbil/minbil.asp
> (Jeg kan ikke se noget dér i dag - har overskredet mine 5 gange pr. dag
> )
Kommer der ikke så tit.

Så:
"Registreringsnummer:    PB52684
Betegnelse:    TOYOTA CARINA 1,6
Type:    Personbil
Stelnummer:    SB153ABK00E001878
Typegodkendelsesnummer:    A6828-01
Dato for første indregistrering    22-04-1993
Dato for seneste godkendelse ved syn:    09-02-2006
Dato-udgangspunkt for kommende periodisk syn:    17-03-1998
Til periodisk syn hvor ofte?    Periodisk syn hvert 2. år fra det 4. år
Med forbehold for fejl og mangler. Data ajourføres med indtil 10 dages
forsinkelse."

--
MVH Finn Arbejdsgiverne brokker sig over at det ikke er til at finde
dansk arbejdskraft til serviceerhvervene. De kan da bare begynde at

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-07-06 15:41

Finn Guldmann skrev:

> Kommer der ikke så tit.

Vi skifter bil hér i familien som andre skifter undertøj!

Tak!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 23-07-06 12:03

On Sun, 23 Jul 2006 12:36:56 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Det ser ud som om muligheden ikke eksisterer mere?

<http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport?eul=DMADMIN&qp_Registreringsnr=PB52684&qp_Stelnr=&ac=webuser~40sbil.world&_act=~20Vis~20synsrapport&db=sbil.world&wsk=7&nlsl=da-dk&wbk=SYNSRAPPORT_STELNR1&pg=1&_po=10001000001100101101000&us=webuser>

Bemærk også, at den er synet med en km-stand der er 3 gange så høj som
der står i annoncen. Og hvis den virkelig var fra 2004, som der står i
annoncen, så skulle den vel heller ikke skulle synes allerede.

/Jesper