Primer
Fra : Oilpanic

Dato : 21-07-06 19:30

Hej Alle

Er der nogen der kan komme med forslag til en god primer man kan bruge
inden maling af bil?

Kan man påføre primer på eks døre mm eller vil det kunne ses når
bilen senere skal lakeres?

Skal man pudse "primeren" ned bagefter?

Er der nogle ting man skal huske`? Jeg har kigget på POR15.dk, men det
ser ud somom det er meget "tykt", og jeg ved ikke hvor meget jeg stoler
på, at man kan påføre en primer direkte ovenpå rust.

Sidst men ikke mindst, hvor søren kan man købe de her produkter?

Mvh
mads

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 22-07-06 08:39

Din primer skal passe sammen med den lak der skal ovenpå.
Så tag en snak med din lokale autolakerer, der får du den bedste hjælp.