Chiptuning Swift 1,0
Fra : Gamle

Dato : 21-07-06 14:56

Hej.

Kan man det *G*
Hvor meget kan det evt. gi'. Bilen har kun kørt 70000 km.

Mvh.
Torben

Fra : Claus & Lene, Ålborg

Dato : 21-07-06 15:19

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Kan man det *G*
> Hvor meget kan det evt. gi'. Bilen har kun kørt 70000 km.
>
> Mvh.
> Torben

Kun hvis det er en diesel og iflg. deres hjemmeside er det en benzinmotor

/Claus

Fra : Gamle

Dato : 21-07-06 15:23

"Claus & Lene, Ålborg" <ccc.lll@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kun hvis det er en diesel og iflg. deres hjemmeside er det en benzinmotor

Ja men så tøffer jeg videre.*S*

Mvh.
Torben

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 21-07-06 15:35

Gamle wrote:
> "Claus & Lene, Ålborg" <ccc.lll@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Ja men så tøffer jeg videre.*S*

Tjaa, der er generelt *meget* lidt (grænsende til intet) at hente på
chiptuning/optimering af benzin-sugemotorer, så er det ekstra power du
er ude efter, så er den nemmeste og billigste løsning at sælge bilen og
købe den med større motor. Mener at have hørt at Suzuki tilbyder
optimering af motorstyringen efter et vist antal km. men om det giver
noget er IMO tvivlsomt.

Thomas

Fra : Gamle

Dato : 21-07-06 18:40

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.too.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> den med større motor. Mener at have hørt at Suzuki tilbyder optimering af
> motorstyringen efter et vist antal km. men om det giver noget er IMO

Det vil jeg lige høre Suzuki om.
Bilen står som ny (1997), så hvis jeg lige kunne få lidt flere ponyer under
hjelmen, kunne det være sjovt.

Mvh.
Torben

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-07-06 18:43

Gamle skriver:

> Det vil jeg lige høre Suzuki om.
> Bilen står som ny (1997), så hvis jeg lige kunne få lidt flere ponyer under
> hjelmen, kunne det være sjovt.

½ til 3 ponyer.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Gamle

Dato : 21-07-06 20:22

> Gamle skriver:

> ½ til 3 ponyer.

Så vil jeg kunne "nakke" de andre Swifrer med 1.0 motor *G*

Mvh.
Torben

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-07-06 05:30

Gamle skriver:

> Så vil jeg kunne "nakke" de andre Swifrer med 1.0 motor *G*

Pil reservehjulet ud og kør kun med ½ tank benzin, det vil være mere
effektivt.

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-06 20:30

> Gamle skriver:

> ½ til 3 ponyer.

Det samme som en elektrisk turbo 0,05 bar

--
Tom