Car Pool i Sverige
Fra : Bjarne Haug

Dato : 21-07-06 08:25

Min svenske kammerat som var hjemme til påsken hørte at en af naboerne havde
fået en snaps for meget og havde parkeret bilen så han var sikker på ikke at
komme videre:

http://haug.co.uk/saab/saab.html

Jeg ved ikke hvor stolt man er når man næste dag skal ind og bekende sine
synder til måske en bekendt nabo... hehe...

vh
Bjarne

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-07-06 08:28

Bjarne Haug wrote:
> [...]
>
> Jeg ved ikke hvor stolt man er når man næste dag skal ind og bekende
> sine synder til måske en bekendt nabo... hehe...

De kan da komme lidt vand i, så kan den få undervognsvask...

Fra : Bjarne Haug

Dato : 21-07-06 09:41

> De kan da komme lidt vand i, så kan den få undervognsvask...

Ja, det kan man kalde to fluer med ét smæk

Fra : Martin Sørensen

Dato : 21-07-06 12:41

Bjarne Haug skrev:

Sådan havde jeg aldrig tænkt på car-pooling

/Martin

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 21-07-06 15:35

"Bjarne Haug" <crap@haug.co.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ved ikke hvor stolt man er når man næste dag skal ind og bekende sine
> synder til måske en bekendt nabo... hehe...

LOL
De har da misforstået konceptet totalt. Der hvor man parkerer skal der kunne
holde mange biler hvis der skal være nogen idé med det

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-06 22:02

Bjarne Haug skrev:
> [...]
> fået en snaps for meget og havde parkeret bilen så han var sikker på ikke at

Pisse irrerterende når de bygger smøregraven alt for bred :D

--
Mvh Brian
www.fotob.dk