Kvalitets-lygtebom?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-07-06 13:36

Vi mangler en lygtebom og så en helt i plastic hos Toyota til 300 kr. og en
tilsyneladende mage til hos thansen til 200 kr..

Kan man ikke få noget kvali der ikke knækker med det samme hvis man taber
den - i samme kvalitet som feks. vores "Tacx" cykelholder?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-07-06 13:45

Hans Paulin (6310) wrote:
> [...]
>
> Kan man ikke få noget kvali der ikke knækker med det samme hvis man
> taber den - i samme kvalitet som feks. vores "Tacx" cykelholder?

Min er en Thule og den har holdt i nogle år efterhånden.
Mener at jeg gav omkring 5-600 for den incl cykelholder tilbage i 98-99.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-07-06 14:30

Per Beer Hansen skrev:

> Min er en Thule og den har holdt i nogle år efterhånden.
> Mener at jeg gav omkring 5-600 for den incl cykelholder tilbage i
> 98-99.

Har fundet en (hvid) Thule på nettet

http://kortlink.dk/2v37

- er din af plastic?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-07-06 15:23

Hans Paulin (6310) wrote:

> Har fundet en (hvid) Thule på nettet
>
> http://kortlink.dk/2v37
>
> - er din af plastic?

Min er sort og af jern.
Mener også at mine lygter sidder helt ude i enderne af bommen.
Jeg har også selv lavet en anordning, så idet jeg sætter lygtebommen på
stativet, så låser den samtidigt for cyklerne, så de ikke kan falde af og
bommen sidder vandret og 100% fast

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-07-06 15:41

Per Beer Hansen skrev:

> Min er sort og af jern.

Fint

> Mener også at mine lygter sidder helt ude i enderne af bommen.

Gør de ikke på plastic'en.

> Jeg har også selv lavet en anordning, så idet jeg sætter lygtebommen
> på stativet, så låser den samtidigt for cyklerne, så de ikke kan
> falde af og bommen sidder vandret og 100% fast

Fornemt!

Har fundet en Thule-forhandler 10 km. væk
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-07-06 15:50

Hans Paulin (6310) wrote:

> Gør de ikke på plastic'en.

Næh, der sidder reflekserne yderst (på det billede du linkede til).

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-07-06 15:54

Per Beer Hansen skrev:

> Næh, der sidder reflekserne yderst (på det billede du linkede til).

Ja, det var osse dét jeg prøvede at give udtryk for
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-07-06 15:57

Hans Paulin (6310) wrote:

> Ja, det var osse dét jeg prøvede at give udtryk for

Ja det kan jeg se nu, troede bare at du havde skrevet "Gør de ikke det på
plastic'en"
Men det havde du så ikke alligevel

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-07-06 16:17

Per Beer Hansen skrev:

> Ja det kan jeg se nu, troede bare at du havde skrevet "Gør de ikke
> det på plastic'en"
> Men det havde du så ikke alligevel

Som min ene værkfører, når man siger at han har ret:

"Selvfølgelig har jeg dét!"
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-07-06 06:18

> Kan man ikke få noget kvali der ikke knækker med det samme hvis man taber
> den - i samme kvalitet som feks. vores "Tacx" cykelholder?
> --
Du køber lygter & gadgets hos H.Nyborg og et trykimp. bræt i Silvan. Så er
du kørende :)).

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-07-06 06:53

Jørgen M. Rasmussen skrev:

> Du køber lygter & gadgets hos H.Nyborg og et trykimp. bræt i Silvan.

Nej, jeg stanser et stykke 3 mm. alu ud med huller og kontur på en Amada
Pega revolverstanser

> Så er du kørende :)).

Så kører det for mig!

Ej, tar ud til en Thule-forhandler i dag - han ville undersøge om materialet
var af plastic eller stål
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-07-06 08:53

Hans Paulin (6310) wrote:

> Nej, jeg stanser et stykke 3 mm. alu ud med huller og kontur på en
> Amada Pega revolverstanser

Se det ville være kvalivare

> Så kører det for mig!

Nej nej, T Hansens nye motto er "Så kører de fra dig"

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-07-06 13:09

Per Beer Hansen skrev:

> Se det ville være kvalivare

Kan være det blir enden på det - Thule leveres nu kun i 100% plastic, så det
endte med en thansen til 198

> Nej nej, T Hansens nye motto er "Så kører de fra dig"

Hæ hæ
Hans
http://kortlink.dk/2hsd