stoplyskontakt
Fra : u.m.s [3460]

Dato : 19-07-06 22:17

Er det nemt selv at udskifte en sådan ?

V70, 2.4 AUT, årgang 01.

Jeg har problemer med at få fat i et værksted der har tid.... og det ville
være meget rart at få stoplyset ordnet (det virker sjældent og giver således
også bøvl med gearet i P )
Skal det være et Volvo værksted eller kan "enhver" mekaniker udføre
udskiftningen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-07-06 05:20

"u.m.s [3460]" skriver:

> Er det nemt selv at udskifte en sådan ?
>
> V70, 2.4 AUT, årgang 01.

Prøv lige at kig over bremsepedalen og kig efter om du ikke kan se
den....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 20-07-06 08:44

> "u.m.s [3460]" skriver:

> Prøv lige at kig over bremsepedalen og kig efter om du ikke kan se
> den....

Fandt den, den var vist rykket lidt - så har justeret den på plads. Måtte
dog lige fjerne noget pynte-beklædning for at kunne komme til. Nu fungerer
den fint tilsyneladende. Tror det er noget mekanisk så må hellere få den
skiftet alligevel. Gearet slår fra med det samme når man trykker på tappen
med hånden.
Eller er det nok bare at smøre den med noget WD40 eller hvad jeg nu har
liggende..??

Fra : Brian

Dato : 20-07-06 15:10

u.m.s [3460] skrev:

> Eller er det nok bare at smøre den med noget WD40 eller hvad jeg nu
> har liggende..??

WD40 og plast er vist en dårlig kombination.

Hvis du har mistanke til den, er det vel bare at få den skiftet - den kan da
ikke koste mange frimærker, i forhold til alt det bøvl den kan skabe.

/Brian

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 20-07-06 15:21

> WD40 og plast er vist en dårlig kombination.
>
> Hvis du har mistanke til den, er det vel bare at få den skiftet - den kan
> da ikke koste mange frimærker, i forhold til alt det bøvl den kan skabe.

Får den også skiftet, den virker nogenlunde nu.. men ikke overbevisende.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-07-06 16:40

"u.m.s [3460]" skriver:

> [...]
> skiftet alligevel. Gearet slår fra med det samme når man trykker på tappen

Køb en ny og skift den selv....

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 20-07-06 18:01

> "u.m.s [3460]" skriver:

> Køb en ny og skift den selv....

Ja det var da planen efter jeg fandt den :D