hjælp med af finde bil model
Fra : Rene LArsen

Dato : 19-07-06 15:13

Hejsa

Jeg har en ford escort og ringede til et ford service center de kunne ikke
lige hjælpe mig med at finde min model om det var en escort 5 eller 6 model

nogen herinde som lige ved hvordan man kan finde ud af sådan noget?

sådan ret hurtigt..

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-06 16:21

"Rene LArsen" <ed_sykes@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> model
>
> nogen herinde som lige ved hvordan man kan finde ud af sådan noget?

Så ring til dem igen og oplys stelnummeret. Dette nummer indeholder ALT hvad
Ford har brug for. Evt. kan man også ringe til et autoriseret værksted. I
tyskland kan de i hvert fald oplyse alt om bilen ud fra stelnummer, det har
jeg erfaret med min mondeo

--
Tom

Fra : Rene LArsen

Dato : 19-07-06 16:31

> [...]
> Ford har brug for. Evt. kan man også ringe til et autoriseret værksted. I
> tyskland kan de i hvert fald oplyse alt om bilen ud fra stelnummer, det

Tjep det oplyste jeg også men manden kunne ikke lige se det i hans computer
han kunne ellers se en masse andet...

så derfor leder jeg efter input på hvordan man kan se forskellen?

Fra : Kito

Dato : 20-07-06 07:50

> [...]
> model
>
> nogen herinde som lige ved hvordan man kan finde ud af sådan noget?

Jeg skulle have en lydpotte til min escort, så jeg gik ind på THansen
hjemmeside for at finde ud af modellen. Sjovt nok så var det rimeligt nemt
at finde modellen, når du har årgang, typebil, motorstørrelsen,
Det er ikke sikkert det hjælper dig i dit spørgsmål men det hjalp mig.

vh
Poul