rustbehandling i tyskland
Fra : lhs

Dato : 19-07-06 12:54

Hej
Er der nogle der har erfari9ng med rustbehandling af biler i tyskland
(flensburg) er det billigere og godt nok, evt. links med priser..

Lars HS

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 19-07-06 19:35

"lhs" <anonym@df.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogle der har erfari9ng med rustbehandling af biler i tyskland
> (flensburg) er det billigere og godt nok, evt. links med priser..

Jeg tror kun det er et DK. fænomen. Dernede smider man bilen over skulderen
når den ruster, hvis man har penge nok, når den trænger til vask. Bilvask
koster kassen i D. ;).

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 19-07-06 20:14

Hvad jeg har hørt så bruger de ikke salt på vejene i tyskland, og derfor
døjer de så hellere ikke så meget med rust igen. Så når rust ikke er et
stort problem, så kunne det tænkes det måske var dyre dernede.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 19-07-06 21:14

"Daniel W Johansen" <FJERNdanielwj2@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad jeg har hørt så bruger de ikke salt på vejene i tyskland, og derfor
> døjer de så hellere ikke så meget med rust igen. Så når rust ikke er et
> stort problem, så kunne det tænkes det måske var dyre dernede.

Så har du ikke været i D. om vinteren, bilerne er HVIDE af salt :(. og i N.
for Hamburg, Berlin må klimaet ligne det danske.

Fra : Troels Hansen

Dato : 20-07-06 07:40

Jørgen M. Rasmussen skrev:

> Jeg tror kun det er et DK. fænomen. Dernede smider man bilen over skulderen
> når den ruster, hvis man har penge nok, når den trænger til vask. Bilvask
> koster kassen i D. ;).

Nåå, det går da vist ellers meget godt med at finde kunder til ens
bilvask i DE.
http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php?id=4476651