hackere ...
Fra : Leonard

Dato : 17-07-06 13:06

Nogen har kedet sig med at hacke gruppens hjemmeside ...

--
Leonard

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-06 13:13

> Nogen har kedet sig med at hacke gruppens hjemmeside ...

hehe ja..

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 08:43

On Mon, 17 Jul 2006 14:12:31 +0200, "Juel" <xSnAbElAstarchild.dk>
wrote:

>hehe ja..

Bare en advarsel - jeg forsøgte at komme på hjemmesiden - nu vil den
sende filer til os! Så pas på hvis du ikke har et opdateret
AV-program.
Måske den skulle pilles af nettet?
Det er jo en ærlig sag, at webmaster har lidt travlt, det er sq flot
at hoste siden så længe og producere så mange sjove historier til den.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-07-06 09:03

Leonard <usenet@leonard.dk> skrev :

>Nogen har kedet sig med at hacke gruppens hjemmeside ...

ja - først Spykids - nu nogle andre fjolser ;(

Jeg er sgu' ved at være lidt træt af de narrehoveder

--
Jan_stevns