sealer
Fra : Niels Bengaard

Dato : 16-07-06 15:54

Jeg skal til at lappe lidt rust i dørbunde af en bil. Det er selvfølgelig
sealeren der er skurken, da den ikke sidder ordentligt.
Min plan er så at fjerne det gamle sealer og rense for rust, prime og så
komme nu sealer på og male igen.

Det sealer er det bare de patroner man kan købe i byggemarkeder, der vel at
mærke kan hæfte også på maling og metal, og som er beregnet til både
indendørs og udendørs brug?

Ala det her
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4695&n=30100&KundeID= under
forudsætning af at der kan males på det.

Eller skal det måske være karosserikit?
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1151&n=30100&KundeID=
Det lyder dog som noget der bliver hårdt og som nok ikke binder så godt i
længden.

Andre der har links til passende produkter?

Niels

Fra : Niels Bengaard

Dato : 16-07-06 19:18

Hvorfor tænkte jeg ikke på biltema, det her må da kunne bruges.

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=83138

Niels