Ny bil, Hyundai Getz ?
Fra : Johnny

Dato : 16-07-06 11:37

Vi overvejer at købe ovennævnte bil, men kunne godt tænke os at høre om der
er nogle der har erfaringer med denne bil?
Jeg har aldrig købt helt ny bil før, men så vidt jeg ved er man "tvunget"
til at få lavet serviceeftersynene på et autoriseret værksted for at
garantien er gældende, er det ikke rigtigt ?
Hvad koster disse efetrsersyn? Ved godt at man ikke kan give fast pris på
dem, men hvad koster de typisk ? Måske nogle Getz-ejere der selv har haft
deres til service og kan sige lidt om priserne på eftersynene på deres biler
?

Jeg er meget modtagelig for alle oplysninger om denne bil, både gode og
dårlige...!?!?

På forhånd tak for hjælpen

-Johnny

Fra : Johnny

Dato : 16-07-06 11:40

Har desuden også læst lidt om at man kan forhandle om prisen på bilen når
man køber. Men det er vel ekstra-udstyr o.lign. man kan forhandle
om...-eller ???
-Johnny

Fra : Brian

Dato : 16-07-06 12:06

"Johnny" <jgj@FJERNESedb.dk> skrev i en meddelelse
> Har desuden også læst lidt om at man kan forhandle om prisen på bilen når
> man køber. Men det er vel ekstra-udstyr o.lign. man kan forhandle
> om...-eller ???

Ja til den pris, så er der jo ikke _så_ meget at handle om :)
Jeg var ude og kigge på en Suzuki Swift. Fik en prøvetur osv. Til sidst fik
jeg så nogle brochurer og prislister på udstyr osv. Den sidste kommentar fra
sælgeren var:

"Når det er ren handel, altså når i nu ikke har en bil i forvejen, så kan vi
jo altid handle lidt" ;)

Så der er da noget at hente...

Fra : Johnny

Dato : 16-07-06 17:28

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommentar fra sælgeren var:
>
> "Når det er ren handel, altså når i nu ikke har en bil i forvejen, så kan

Ja, det skader da aldrig at forsøge at handle lidt.
Takker for dit indlæg
-Johnny

Fra : TDN

Dato : 16-07-06 12:15

> [...]
> biler
> ?
>
> Jeg er meget modtagelig for alle oplysninger om denne bil, både gode og

Her er lidt forskelligt fra FDM:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/EB61E813-4A7F-4E43-B770-56397A71CAED/0/3647.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/B57DA333-D884-4583-80BD-E810DC17BB88/0/2837.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/F78BCCE1-7E11-4FF5-B1E3-49AC9984F077/0/3031.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/815BC15C-C962-4EEE-B7BC-4F9249C1C7D7/0/44.pdf

Mvh
Thomas

Fra : Johnny

Dato : 16-07-06 17:27

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Johnny" <jgj@FJERNESedb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Tak for tippene, de gav mig en masse

Fra : N & H

Dato : 16-07-06 22:08

vi har lige købt en 1,4. den opfylder alle vores krav. ca 15 km/l.
komfortabel også på ture på ca 160 km. godt med plads klassen taget i
betragtning. vi kiggede på
peugeot 206, suzuki swift, citroen c3 og skoda fabia
inden vi tog vores valg.

håber det kan hjælpe

/Nicolai

Fra : Kim

Dato : 17-07-06 05:58

N & H wrote:
> [...]
> betragtning. vi kiggede på
> peugeot 206, suzuki swift, citroen c3 og skoda fabia

Hej Nicolai.

Må man spørge hvor mange i er?

Kæresten og jeg har også kigget 1.4, 5-dørs. Men med 2 voksne samt 2
unger på hhv. 10 og 13, bliver pladsen måske for trang...?

Mvh. Kim

Fra : Johnny

Dato : 17-07-06 15:20

"Kim" <myselfFJERNDETTE@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kæresten og jeg har også kigget 1.4, 5-dørs. Men med 2 voksne samt 2 unger
> på hhv. 10 og 13, bliver pladsen måske for trang...?

Konen har en dele-datter som næsten aldrig kører med os.
Jeg har en dele-datter som i ny og næ kører med.
Nå vi så derudover har en ekstra-bil, en ældre opel corsa, så er vi næsten
aldrig mere end 2 max 3 personer...
Vi mener selv at den satgens lever op til vores krav om størrelsen på en
bil.
-Johnny

Fra : Cyber.

Dato : 17-07-06 13:28

"N & H" <nn@dk> wrote in message
> [...]
> betragtning. vi kiggede på
> peugeot 206, suzuki swift, citroen c3 og skoda fabia

så ESP var altså ikke et krav?.