dæk og kørselsretning
Fra : N & H

Dato : 16-07-06 10:35

Hej ng

jeg er ved og montere nye dæk og fælge på min bil. Jeg mener der
plejer at være afmærket en pil på dækene så de ikke kan monteres forkert,
men der er ingen på dem.Hvad gør jeg ?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-07-06 11:04

N & H wrote:
> Hej ng
>
> jeg er ved og montere nye dæk og fælge på min bil. Jeg mener der
> plejer at være afmærket en pil på dækene så de ikke kan monteres
> forkert, men der er ingen på dem.Hvad gør jeg ?

Hvis ikke der er pile eller "INSIDE"/"OUTSIDE", så er det sikkert lige
gyldigt, hvordan de vender...

Prøv at stille to dæk ved siden af hinanden. Er de ens?
Hvis ja, så vend det ene. Er de stadig ens? Så er det lige gyldigt...

Fra : N & H

Dato : 16-07-06 11:51

det er radial dæk, så det skulle vist være ligemeget og de er helt ens !

meddelelse news:44ba0f0d$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...