Fiat Brava fra 96 1.6 startproblem ved var~
Fra : Jaws

Dato : 16-07-06 03:16

Hej jeg har en Fiat Brava fra 96, hvor jeg har start problemer, når den er
varm, termostat er lige skiftet, det samme er batteri og starter, men den
bliver ski ved med at have den fejl, er der en der har en ide til hvad det
så kan være.

Det lyder som om at der ikke er mere batteri på, når man forsøger at starte
den, så lader man den stå og køle lidt af, så starter den fint uden det
store vrøvl.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 16-07-06 13:00

Jaws wrote:

> [...]
>
> Det lyder som om at der ikke er mere batteri på, når man forsøger at
> starte den, så lader man den stå og køle lidt af, så starter den fint

Dårlige forbindelser ved et tykke ledninger til starteren, dårlige
forbindelser i stelkablerne, defekt starter.

Mvh. Uffe Ravn