volvo850.dk forum til folket !
Fra : Peter Frost

Dato : 15-07-06 19:45

Var tidligere ude at spørge om Volvo 850 folket mente vi kunne bruge et
forum, det syntes jeg ikke rigtig jeg fik noget positivt svar på...

Men nu er det her, og ind til nu virker det som om os 850 ejere har savnet
det !

Jeg beklager hvis der er nogle der skulle få ondt i r.... over jeg laver
lidt reklame, men det må jeg så tag som det kommer !

www.volvo850.dk

Fortsat god sommer !

--
Med Venlig Hilsen
Peter Frost - www.gregand.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-06 20:16

"Peter Frost" <peterfrost@cph-metronet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forum, det syntes jeg ikke rigtig jeg fik noget positivt svar på...
>
> Men nu er det her, og ind til nu virker det som om os 850 ejere har savnet

Ja uha 3 indlæg (fra et medlem) foruden dine egne

Fra : Peter Frost

Dato : 15-07-06 20:31

Lars G skrev:
> Ja uha 3 indlæg (fra et medlem) foruden dine egne

Jaaaa... ro på nu, det er første gang i dag jeg har reklameret med det, det
skal vel lige ha lov til at komme igang ?

--
Med Venlig Hilsen
Peter Frost - www.gregand.dk

Fra : Andy Dufresne

Dato : 15-07-06 20:51

> Jaaaa... ro på nu, det er første gang i dag jeg har reklameret med det,
> det skal vel lige ha lov til at komme igang ?

Jooo... Men er de så ikke bare LIDT overdrevet at skrive 'Men nu er det her,
og ind til nu virker det som om os 850 ejere har savnet det !' ??

Fra : Leonard

Dato : 15-07-06 21:17

"Andy Dufresne" <adny-dufresne@indbakke.dk> wrote:

>Jooo... Men er de så ikke bare LIDT overdrevet at skrive 'Men nu er det her,
>og ind til nu virker det som om os 850 ejere har savnet det !' ??

Når nu der kun er 2 tilbage der ejer sådan en gammel slæde, så er det
da meget godt gået at de begge har skrevet på sitet så hurtigt efter
lanceringen

--
Leonard

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : Andy Dufresne

Dato : 16-07-06 08:34

> Når nu der kun er 2 tilbage der ejer sådan en gammel slæde, så er det
> da meget godt gået at de begge har skrevet på sitet så hurtigt efter
> lanceringen

Ja, ok, det viste jeg ikke... Ja, så er det faktisk meget godt.... 100% af
bilejerene bruger det, ikke så ringe endda. Godt gået.

Fra : Peter Frost

Dato : 15-07-06 22:17

Andy Dufresne skrev:

> Jooo... Men er de så ikke bare LIDT overdrevet at skrive 'Men nu er det
> her, og ind til nu virker det som om os 850 ejere har savnet det !' ??

Det ved jeg nu ikke om det er, det kan da godt ske, men ind til videre så
har alle jeg har talt med taget godt i mod det, og næsten alle sagt at det
var hvad vi manglet ;) Men lad os bare lad det ligge :) Jeg overdrev, det
fremmer forståelsen

--
Med Venlig Hilsen
Peter Frost - www.gregand.dk

Fra : MK

Dato : 16-07-06 15:36

> [...]

> Jeg beklager hvis der er nogle der skulle få ondt i r.... over jeg laver
> lidt reklame, men det må jeg så tag som det kommer !

Good luck :)

Uhyggeligt så hurtig tiden går - '92 er vel det første modelår?