Alufælge
Fra : SFJ

Dato : 14-07-06 16:48

Hej NG,

Konen kører i en Nissan KingVan Bus. Jeg ville gerne sætte alufælge og nye
dæk på hendes bil inden ferien går syd over torsdag i næste uge.
Her til eftermiddag er jeg dog rendt panden mod en mur. NDI, SDS og Ovethi
her i Odense meldte hus forbi...

Det drejer sig om en 6-huls boltcirkel 139,7, med en indpresning på 40 mm.
Bilen er født med 5,5 x 14" stålfælge, og jeg havde tænkt mig noget med 6 x
15". Der er en del 4x4 der kører med den boltcirkel, men alligevel kan jeg
ikke skaffe en brugbar fælg...

Har I nogle idéer til hvor jeg skal lede henne. Hvem har sådan nogle?

På forhånd tak.

Søren F. Johansen
www.ide-sign.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-07-06 20:11

SFJ wrote:
> [...]
> men alligevel kan jeg ikke skaffe en brugbar fælg...
>
> Har I nogle idéer til hvor jeg skal lede henne. Hvem har sådan nogle?

Det er godt nok en af de svære...

Men send mig en mail...
www.4x4butikken.dk...