Dreng faldt ud af lastbil
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-07-06 18:16

Iflg. DR Vejle, P4, Kanal 94 (og hvad den kanal nu ellers hedder) skete
der i dag en grim ulykke syd for Skærup rasteplads på E45, sydgående
spor. En dreng FALDT UD af en lastbil (eller et andet stort køretøj).
Heldigivis blev han ikke påkørt men uheldet har givet kø på motorvejen
i begge retning hele eftermiddagen.

Jeg kan dog ikke finde noget som helst om det i diverse netmedier - er
der nogen der ved mere om sagen ?

Og sidst men ikke mindst - hvordan i alverden kan sådan et uheld ske ?

--
Henrik Stidsen - Peugeot 306, HDI, 2.0 - http://henrikstidsen.dk/

Tabt gods på motorvejen ? ødelagte skilte ? døde lyssignaler ?
- Ring til Vejdirektoratets servicetelefon: 8020 2060

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 11-07-06 18:29

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
eb.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-07-06 19:11

Awul Dasfilshabeda explained on 11-07-2006 :
> eb.dk

Som ikke skriver andet end at det skete :/

Fra : Klaus G.

Dato : 11-07-06 18:34

http://ekstrabladet.dk/112/article210612.ece
> Og sidst men ikke mindst - hvordan i alverden kan sådan et uheld ske ?
Leger med håndtaget, ingen sele, og mister balancen da døren ikke er der
mere...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-07-06 19:12

Klaus G. expressed precisely :
> Leger med håndtaget, ingen sele, og mister balancen da døren ikke er der
> mere...

Chokerende at det kan ske hvis det er sket sådan...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-07-06 18:32

Den Tue, 11 Jul 2006 19:15:32 +0200 sendte Henrik Stidsen
<nntpspam@hs235.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>i begge retning hele eftermiddagen.

>Og sidst men ikke mindst - hvordan i alverden kan sådan et uheld ske ?

Han har vel kedet sig og leget med håndtaget.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Cyber.

Dato : 11-07-06 19:15

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> wrote in message
> [...]
> nogen der ved mere om sagen ?
>
> Og sidst men ikke mindst - hvordan i alverden kan sådan et uheld ske ?

han har vil siddet og sovet som sin far ...

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 11-07-06 19:33

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

http://tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=298580&r=1

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-07-06 20:12

Awul Dasfilshabeda explained :
> http://tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=298580&r=1

Ja det lyder godt nok som en nysgerrig knægt der kom galt afsted. Trist
historie.