Gæt en hot rod
Fra : Kim Persson

Dato : 11-07-06 14:52

For nogen års tid siden mener jeg, at en amerikansk bilproducent lavede en
"hot rod look a like" original.
Jeg kan desværre ikke huske hvem. Men jeg mener bilen kom i produktion og
ikke kun var endnu en prototype.
Anyway nu synes jeg endelig at have fundet et billede der ligner det jeg
husker

http://www.wheelsnwings.se/show_small.asp?foldernr=4&filenr=30
http://www.wheelsnwings.se/show_small.asp?foldernr=4&filenr=29

Men hvem har lavet den?

//Kim

Fra : Kim Persson

Dato : 11-07-06 15:01

> Men hvem har lavet den?

Endelig efter utallige googlinger....
Plymouth Prowler
http://www.bilzonen.dk/bilnyt/artikelvisning:biltest=1:aid=6629

//Kim

Fra : ThomasT

Dato : 11-07-06 15:00

Chrysler.

ThomasT

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 11-07-06 19:34

"ThomasT" <t@vicki-thomas.dkFJERN> wrote in news:e90ate$1aoe$1
@newsbin.cybercity.dk:

> Chrysler.

du tænker på pt cruiseren - den er lidt hot-rod agtig - men
Prowleren er _meget_ mere :D

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?

Fra : t@vicki-thomas.dk

Dato : 12-07-06 07:46

Nej, jeg tænker på Prowler'en som Chrysler har lavet.

ThomasT

Fra : Rohde

Dato : 12-07-06 09:47

<t@vicki-thomas.dk> skrev i en meddelelse
Nej, jeg tænker på Prowler'en som Chrysler har lavet.

Var det ikke oprindeligt en Plymouth...?

/Rohde

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-07-06 11:27

Den Wed, 12 Jul 2006 10:47:07 +0200 sendte "Rohde"
<rohde@tech-point.dk> følgende røgsignaler:

><t@vicki-thomas.dk> skrev i en meddelelse
>Nej, jeg tænker på Prowler'en som Chrysler har lavet.
>
>Var det ikke oprindeligt en Plymouth...?

Det er jo det sædvanlige "problem" med Chrysler.

Dodge, Plymouth og Chrysler hedder i Europa slet og ret Chrysler,
forudsat at det er importeret via de officielle kanaler.

En Chrysler Viper hedder jo i "virkeligheden" Dodge Viper.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 12-07-06 11:35

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in

> [...]
> forudsat at det er importeret via de officielle kanaler.
>
> En Chrysler Viper hedder jo i "virkeligheden" Dodge Viper.

ohh jeg har altid tænkt på dem som Plymouth Prowler og Chrysler
PT cruiser - og Dodge Viper. Men jeg kender dem selvf. også mest
fra computerspil. Det er desværre for sjældent de slæder kommer
forbi her ude på landet :D

/hilsner