bilforsikring/ekstrabladet?
Fra : Brian k

Dato : 11-07-06 02:39

Hejsa

For et par mdr siden bragte enten ekstrabladet eller BT en artikel om de 5
billigste forsikringsselskaber (bilforsikring).
Er der nogen der enten har artiklen eller har et link til den?

mvh
brian (spamXX@XXgrov.dk) fjern de 4 X'er

Fra : Kasper

Dato : 11-07-06 09:40

Hejsa

Brian k skrev:
> For et par mdr siden bragte enten ekstrabladet eller BT en artikel om de 5
> billigste forsikringsselskaber (bilforsikring).
> Er der nogen der enten har artiklen eller har et link til den?

Denne her, som Alka linker til da de "vandt den", handler vist ikke om
de 5 billigste direkte, men den er da en artikel i den dur....
Link: http://www.alka.dk/user/scripts/bt20060518.asp

V.h.
Kasper, Århus

Fra : Brian k

Dato : 12-07-06 22:38

Kasper wrote:
> [...]
>
> Denne her, som Alka linker til da de "vandt den", handler vist ikke om
> de 5 billigste direkte, men den er da en artikel i den dur....

Super mange tak - det var lige den jeg ledte efter!!

mvh
brian