reperation af vanger og klargøring til syn~
Fra : kb

Dato : 10-07-06 19:42

Hej

Jeg har fået min gamle bil klargjort til syn og synet. Der skulle
repereres lidt vanger samt bagskærmen, ellers er bilen frisk.
Det kostede 6600 lyder det dyrt?

Fra : kb

Dato : 10-07-06 19:44

kb skrev:

> Hej
>
> Jeg har fået min gamle bil klargjort til syn og synet. Der skulle
> repereres lidt vanger samt bagskærmen, ellers er bilen frisk.
> Det kostede 6600 lyder det dyrt?

Det var paneler ved begge bagdøre

Fra : John Sahl

Dato : 10-07-06 19:53

kb wrote:

> Det var paneler ved begge bagdøre

Hvorfor mener du at det er dyrt?

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 10-07-06 20:05

kb <klausbergh@gmail.com> skrev:

>Det var paneler ved begge bagdøre

Næh egenligt ikke, alt pladearbejde er dyrt, faktisk noget af
det dyreste på en bil at få lavet.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 10-07-06 20:08

On 10 Jul 2006 11:43:57 -0700, "kb" <klausbergh@gmail.com> wrote:

>Det var paneler ved begge bagdøre
Hvilken vogn taler vi om, og årgang ?

/Hans

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-07-06 20:08

kb wrote:
> Hej
>
> Jeg har fået min gamle bil klargjort til syn og synet. Der skulle
> repereres lidt vanger samt bagskærmen, ellers er bilen frisk.
> Det kostede 6600 lyder det dyrt?

Det er utroligt svært at svare på.
Var der tale om et hul eller skulle vangerne udskiftes ?
Og hvad med bagskærmen, blev den skiftet eller rep ?
Hvis vi skal kunne vurdere prisen, så må vi ha' lidt flere/nøjagtigere
oplysninger.
F.eks. bilmærke/model samt rustens omfang.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : kb

Dato : 11-07-06 11:51

John Sahl skrev:

> Hvorfor mener du at det er dyrt?

Det mener jeg heller ikke nødvendigvis, skulle blot høre om det lød
dyrt?