TMC og Tom Tom Go 700
Fra : Carsten Hansen

Dato : 09-07-06 19:49

Hejsa

Jeg kan ikke komme ind i navigationsgruppen - så undskyld hvis nogen mener,
jeg ikke må spørge her..

Jeg har en Tom Tom Go 700, som jeg har haft 3 måneder. Jeg vil dog gerne
have TMC.

Er der nogen, der ved, om man kan købe en TMC-antenne, der dur til "den
gamle model" (Go 700)..?

--
Carsten Hansen

Fra : MK

Dato : 09-07-06 20:16

?

> så undskyld hvis nogen mener, jeg ikke må spørge her..

Der er flere, der ikke kan "finde ud af" det :)

> Jeg har en Tom Tom Go 700, som jeg har haft 3 måneder. Jeg vil dog gerne
> have TMC.
> Er der nogen, der ved, om man kan købe en TMC-antenne, der dur til "den
> gamle model" (Go 700)..?

Prøv at læse denne tråd fra januar 2006:
http://groups.google.se/group/dk.teknik.satellit.navigation/browse_frm/thread/da150d7c32a81782/9e93e241f9f73e2e?lnk=st&q=TomTom+Go+700+tmc+antenne&rnum=1&hl=da#9e93e241f9f73e2e

"Tomtom GO 700... har ingen TMC..."

"Den har ikke TMC, det ville jeg såmænd gerne have, men jeg klarer mig
med "Vælg alternativ rute de næste 5, 10, 15 ... km". TMC fanger jo
alligevel kun 10% af de køer du kommer ud for"